Missä hinnoissa pyörii pellumin 4,5mm sisäpiiput?
Olis tarjolla yks 7,65 pellumi kyseisellä sarjalla, mutta en halua itse pistoolia mutta jos koittaisin ostaa pelkän sisäpiipun sekä sen peltisen lataustyökalun.
Pellumin sisäpiippu
- Sturmmann
- mars
Re: Pellumin sisäpiippu
Mulla semmoinen käsitys, että 100 - 170 € kunnosta riippuen.
Ei oikeaan, ei vasempaan, vaan eteen eestä Suomenmaan.
Ei tuommoinen sisäpiippu taida sopia tikkakosken piipuun (pituusero)
Muistaakseni sakemannien piippujakin on kahta mittaa,95-97mm itselläkin on tuo sisäpiippu mut mun bellumi on 95mm piipulla ja tu on ilmeisesti tehtu 97mm piipulle kun on liian pitkä mun aseeseen.Lukko ei mene kiinni.
Saksalainen Pellumin sisäpiippu ei mene tikkakosken piippuun koska rihlapalkit on liian korkeita, eli pikkukaliperi on liian pieni.Lisäksi on vielä se pituusero.
Minkälainen patruuna tuohon sisäpiippuun passaa ja minkälaiset ominaisuudet sillä on?
Olen luullut patruunan olleen Lilliputin paukku, mutta sehän on 4,25mm.
Olen luullut patruunan olleen Lilliputin paukku, mutta sehän on 4,25mm.
Pääsääntöisesti sisäpiippujen kaliiperi on 4mm. Patruunaa löytyy reuna- ja keskisytytteisenä ja vinkeänä edellisten yhdistelmänä. Luotina on pyöreä lyijyhauli.
Kuvassa 9mm Bellumin messinkinen sisäpiippu reunasytytteiselle ja 765mm Bellumin sisäpiippu keskisytytteiselle patruunalle.
Kuvassa 9mm Bellumin messinkinen sisäpiippu reunasytytteiselle ja 765mm Bellumin sisäpiippu keskisytytteiselle patruunalle.