- Mosin rakentelu!
- greendevil
- sotvm1
Re: - Mosin rakentelu!
juu, mutta ILMOITUS pitää noista osista tehdä poliisille 30 päivän kuluessa niiden hankkimisesta silti!
Jep, se on totta.
Nikke Pärmi: "Tuoda, tuoda, kun kaikki toised olivad pessimisdejä, niin minä yksin olin onanisdi."
No nyt löytyi mosiiniin oikea käynti kun vaihdatin toisen piipun. "Raiskattuna" LS piipulla tekee ihan mukavaa 30mm/5 lauk läjää sakon 8g rangella, se riittää mun tarpeisiin.
Onko kuinka vakava rikos jos otan ratapyssy projektiksi m91-30:n tikkakosken piipulla(0-piippu) ja suomalaisella tukilla (harmittaa raiskata ase, koska noita raiskattuja löytyy melkein joka tuvasta) . Suunnitelmissa olisi seuraavaa: piipun lyhentäminen, kiikarin istuttaminen lukonkehykseen, laukaisun parantaminen ja tukin väkertäminen vanerista, eli sitä normaalia.
Jep.
No ei siittä linnaan viedä... Mulla oli jo ennestään "raiskattu" joten vaihdatin hiukka tiukemman.
Omallensa saa tehdä just mitä haluaa, mutta eikös ennemmin kannattais vaikka huutonetistä revästä noin satkulla valmiiksi muutettu? Tosin eihän niitä sopivia ja halpoja sillon löydä kun haluaisi ja jää siitä askartelun hauskuuskin pois.76253r wrote:Onko kuinka vakava rikos jos otan ratapyssy projektiksi m91-30:n .
"olisiko kuitenkin syytä ottaa taskuase mukaan"
jylhä wrote:Omallensa saa tehdä just mitä haluaa, mutta eikös ennemmin kannattais vaikka huutonetistä revästä noin satkulla valmiiksi muutettu? Tosin eihän niitä sopivia ja halpoja sillon löydä kun haluaisi ja jää siitä askartelun hauskuuskin pois.76253r wrote:Onko kuinka vakava rikos jos otan ratapyssy projektiksi m91-30:n .
Sehän tuossa on ettei raaskis, onkai tuolla jotain keräilyllistä arvoa.
Jep.
Hae valmistuslupa poliisilta, soittele Suomi-Aseeseen kysy ovatko cipanneet 91-30 piippuja http://www.suomiase.com/cgi-bin/ase.pl?ID=500 hinta 25 euroa... tai sitten pyydät tuttua aseseppää ostamaan ?
- j o n i -
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."