AK47 7.62 x 39 75:n patruunan lipas.
Re: AK47 7.62 x 39 75:n patruunan lipas.
Haudankaivajan kommentti oli kyllä pelkkää asiaa! Kenttäkelpoisuus ratkaisee. 
Hyvä että löytyy kenttäkokemusta aiheesta. Mä jo kerkesin ihan tosissani miettimään, että miten voi Kiina-ilmiö olla parempi kun alkuperäinen.
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland
Nra of Finland
Ei ole ollut kiinalaisenkaan rummun kanssa mitään ongelmia ampuessa.Jos radalla joku heittää hiekkaa niskaan ladatessa,hieron heittäjästä sammakon.
Olisi voinut alunperinkin esittää kysymyksessä johon kiinalaista ja venäläistä vertaa kysymyksessä olevan sotatanner eikä ampumarata.Minä kirjoitin ampumarata kokemuksesta.
(ja vedinkin sitten miehekkään uhon aivan väärään rumputopiikkiin...
turhahan sitä nyt enää on poistaa)
Olisi voinut alunperinkin esittää kysymyksessä johon kiinalaista ja venäläistä vertaa kysymyksessä olevan sotatanner eikä ampumarata.Minä kirjoitin ampumarata kokemuksesta.
(ja vedinkin sitten miehekkään uhon aivan väärään rumputopiikkiin...
turhahan sitä nyt enää on poistaa)
Kysäisen vielä seuraavaa SRA ammunnoista.Käyttääkö siellä moni tällaista rumpulipasta?On sallittu käyttö,tai mikä sen nyt kieltäisi?
Johan oli hinnat rykäisty venäläiseen ja kiinalaiseen rumpuun laukkuineen!!!
Onko kuljetussuojia jossain päin kaupan vai onko Anska onnistunut saalistamaan tällaisen yksittäiskappaleen?
En ole varma, mutta pitäisin sitä erittäin todennäköisenä, koska eikö yksi RPK:n kantavista ideoista ole patruunoiden ja lippaiden yhteensopivuus AK-aseiden kanssa?Anska wrote: Linkissä näitä mainostetaan:"Russian RPK 75rd DRUM MAG – 7.62×39 – with original military Carrying Pouch – New cond." Mutta kaipa se sopii AK:n lippaaksikin?
Mä en hengaile ak-jannujen kanssa pahemmin. Muutaman olen nähnyt ja itse ammun jos tulee ak-kisat ja pitkä rasti, niin ihan varmasti. Tosta lippaasta on etua sopivissa rasteissa, jossa vaaditaan murkulaa. Säännöt ei kiellä. Ampuuhan jotkut c-magillakin, vaikka ne on aika epäluotettavia, mitä olen seurannut.
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland
Nra of Finland
Rumpu on nimenomaan tarkoitettu RPK.n kuin 40p tankokin. Sopivat toki AK.n
Itsellä C-Magin kanssa ei koskaan ongelmia...kopkop !
Itsellä C-Magin kanssa ei koskaan ongelmia...kopkop !
.

Ei ole hinnalla pilattu lähtö.Pitääkin muistaa seurata minne asti nousee.
Toi minkä ostin toimii, kun vr:n vessa. Vaseliiniä oli taas vähintää "kohtuullisesti".
Nra of Finland
Nra of Finland