Ruosteinen pistin
Re: Ruosteinen pistin
Kärkeä oon vähä kokeillu sillä teräsvillalla
Winsun pistin tuo on. Käsittele "hellästi".
- Ned Flanders
- kenr
Jos hiomalla mennään niin suosittelen Rättilaikkaa + oikein tiukkoihin kohtiin varovasti nylonlaikkaa. (Tuo nylonkin syö rautaa kummasti ) Tahnoja lisäksi.
Tuo mainitsemani sähkökemiallinen systeemi olisi nyt paikallaan, ei tule sitä vaaraa että hioo pois euroja vehkeen arvosta.
"Aina on yritettävä
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"
- Re-Activator
- ylik
Kyllä sen electrolyysilläkin pilalle saa, ei kylläkään kovin helposti, kuvaa en saanut isoksi mutta ei tuo kovin kärsineeltä näytä tuskin tarvitsee muuta kuin tuota teräsvillaa ja öljyä.
-
- kaartsotvm3
Älä hio millään! "Hiominen" ottaa aina materiaa pois esineen pinnasta ja silloin ollaan jo tuhon tiellä! Tässäkin ketjussa oli aika pahoja ohjeita (osa ilmeisesti vitsinä) mutta rättilaikkaa välttäisin ehdottomasti - se pyöristää kulmat yllättävän nopeasti ja vahingoittaa helposti puuosia. Puupaneeleihin ei pidä koskea missään tapauksessa, ei edes kolmen nollan teräsvillalla! Itse harkitsisin kahta vaihtoehtoa: a) ruostetta irrottavaa öljyä ja esim, karkealla pellavakankaalla hankaamista (käsin) tai b) puhdistuksen antamista jonkun sellaisen henkilön tehtäväksi, joka varmasti tietää mitä tekee...
o.k vÄLITÄN TIEDOT VELILLE JA ONHAN MULLA SYNTTÄRITKI JO SYKSYL ELI TAIDAN TIETÄÄ MITÄ TOIVON LAHJAKS
Pakosti siitä lähtee vähän pinnasta, puhistaa miten tahansa.
VRV - J
- kuinka lakkasin olemasta huolissani ja opin rakastamaan pommia -
- kuinka lakkasin olemasta huolissani ja opin rakastamaan pommia -