...
Re: Myllykoski 27.11 tavara ja hintoja?
Pari Hispano-Suizan siistiä dekoammusta,yht 20E.
Laitappa kuvia tuonne Patruunat,Kranaatit ja muut ampumatarvikkeet osioon niin minäkin pääsen näkemään.Nitro wrote:Pari Hispano-Suizan siistiä dekoammusta,yht 20E.
NEW m/91 pistin ja saksalainen peltituppi ilman kannikkeita 90 €. Kallis juu, mutta tarjonta m/91 pistimien osalta oli olematon, itse huomasin vain myynnissä muutaman kappaleen. Voi tietysti olla, että olen puusilmä...
Laitoin kuvat tuonne "Yleinen militaria- ja keräilykeskustelu" palstalle aiheeseen: "Viimeinen hankintasi"jiipee76 wrote:
Laitappa kuvia tuonne Patruunat,Kranaatit ja muut ampumatarvikkeet osioon niin minäkin pääsen näkemään.
No joo, eipä kai noin messuhinnaksi, mutta minä olenkin niin pihi.Spieß wrote:Ei tuo kallis minusta ollut...
Halpaa on vasta sitten, kun löytää Panshinin kirpparilta parilla kympillä. Mitä minulle ei ole koskaan tapahtunut...
Oma maksoi 110e. (mutta kauppaan sisältyi saksalainen koppalakki, wanha junghans seinäkello, sotilaan potretti, lääkintävyölaukku, kirjoja... Ei tosin messulta ostettu.Sapööri wrote:No joo, eipä kai noin messuhinnaksi, mutta minä olenkin niin pihi.Spieß wrote:Ei tuo kallis minusta ollut...
Halpaa on vasta sitten, kun löytää Panshinin kirpparilta parilla kympillä. Mitä minulle ei ole koskaan tapahtunut...
Mikä on kallista
Herra savupallon linkistä ei kyllä otsikon hätään taida löydy apua
Ei ollut tämä messuilla mutta silti tämä on kyllä mukavaa että nykyaikaisia merkkejäkin TODELLA ARVOSTETAAN !H-D wrote:Mikä on kallista
http://www.huuto.net/kohteet/maasotakou ... /202515987