http://www.warrelics.eu/military_forum/
Kannattaa rekisteröityä.Kenttäarkeologian puolella pitkä ketju Karjalan taistelupaikkalöydöistä.....
Aivan mahtava sivusto ja foorumi
Aivan mahtava sivusto ja foorumi
Nikke Pärmi: "Tuoda, tuoda, kun kaikki toised olivad pessimisdejä, niin minä yksin olin onanisdi."
Re: Aivan mahtava sivusto ja foorumi
Hyvät sivut,suosittelen.
- Polarfuchs
- sotvm1
Oli todella pitkä ja mielenkiintoinen ketju näistä Karjalan ja pohjoisempien alueiden kaivuista, pelkästään siinä meni jo tämä ilta, mitähän sieltä foorumilta vielä löytääkään?
Där stridde en skara av trofasta män, till de yttersta skären trängda
bland holmar och klippor de kämpade än med räddningens vägar stängda.
(H.Berndtson, Hyllning till Pellingekåren)
Siitä nostan hattua venäläisille kaivajille että dokumentoivat seikkailunsa hyvin.
Jos verrataan että meillä Lapissa ovat kaivajat liikkuneet vuosikymmeniä mutta kovin paljoa kuva-aineistoa ei ole ( ainakaan julkisesti ) näkösällä. Nyt kun romuterroristit vielä saavat tekosensa päätökseen niin ei jälkipolville paljoa tietoa jää.
Jos verrataan että meillä Lapissa ovat kaivajat liikkuneet vuosikymmeniä mutta kovin paljoa kuva-aineistoa ei ole ( ainakaan julkisesti ) näkösällä. Nyt kun romuterroristit vielä saavat tekosensa päätökseen niin ei jälkipolville paljoa tietoa jää.
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
pistäkääs joku suora linkki tohon karjala ketjuun kyn en sitä löytäny eikä mulla auennu ihan kaikki koneella joku error 550 jottain.
- Polarfuchs
- sotvm1
Näin taitaa olla, että useassa yksityisessä kokoelmassa on paljonkin lapin löytöjä, ja sitäkin enemmän on itse kullakin, omia valokuvia lapin kulkemisista kokoelmissaan, näitä ei paljoakaan valitettavasti haluta jakaa muille.HL/A wrote:Siitä nostan hattua venäläisille kaivajille että dokumentoivat seikkailunsa hyvin.
Där stridde en skara av trofasta män, till de yttersta skären trängda