Tunnistaako kukaan?
Tunnistaako kukaan?
Mikä
- Attachments
-
- RUK takaa.jpg
- (380.23 KiB) Downloaded 448 times
-
- RUK.jpg
- (343.89 KiB) Downloaded 425 times
Si vis pacem, parabellum...


Re: Tunnistaako kukaan?
Tässä tuollaista myydään RUK no3 kurssiristinä:
http://www.huuto.net/kohteet/ruk-kurssi ... 826?ref=gl
http://www.huuto.net/kohteet/ruk-kurssi ... 826?ref=gl
Romumuurahainen
Re: Tunnistaako kukaan?
Ristin kuva-aihe tulee suoraan Haminan kaupungin vanhemmasta vaakunasta, uudemmasta puuttuu tuo P-kirjain.
"Aina on yritettävä
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"

