Piipun "uudelleen sisäänampuminen"?
Re: Piipun "uudelleen sisäänampuminen"?
Muistat, PT käytti ampukolvauksessa hiomatahnaa.
Si vis pacem, parabellum...
-
- kaartsotvm3
Käytti myös tuota mainittua sementtipölyä sekä sitten lopuksi apteekista saatavaa kaoliinisavea, joka onkin noista kolmesta aineesta se kaikkien viisain vaihtoehto...hiomatahnaa käyttäisin erittäin varovasti ja vain TOSI karkeisiin/syöpyneisiin reikiin...
No hyvä ettei lääkkeet/viina ole vienut ihan kaikkea muistia, tiedän kyllä paljon paraemmat aineet mutta niiden paremmuudesta en jaksa viitellä. Jopa tehokkaat ilma aseet joihin saa luoteja joissa urat tulevat 50 patia ja putsaus hyviksi ja nopeudet samat kuin piekkarissa, äänenvaimentaja pois kun operaatio tehdään. Mitattavaa piipun isimista ei tapahdu mutta parkkuun kuus paranee ja lyijyttymin lakkaa, ammun aina lievästi vahattuja ja monet väittää että diisseloi mutta vahapurkissa ettei ole mahdollista, niitä vaan vituttaa ku ei mene lankusta läpi.
No nii, siinä nähtiin muistin tarkkuus täällä päässä
Si vis pacem, parabellum...
moro eklu. minä vähän epäilen, että tämä foorumi ei ole oikea sinulle?. koska "meitä" ei harmita yhtään jos sun ilmakkos kuti ei mene lankusta läpi! ja voihan olla että "meitä" ei kiinnosta lukea jostain keskikaljaa ja tenoxia nappaavan "UFON" pyssysekoiluista! tai niistä kiinantytöistä. saatikka siitä sun "sylikoirasta" jota poliisitkin pelkäävät!.
ja sori jo etukäteen mulla on kirjoitus häiriö... mutta ilman lääkkeitä!
ja sori jo etukäteen mulla on kirjoitus häiriö... mutta ilman lääkkeitä!
Tenoksia en ole syöny koskaan ja kirjoitusvirheet johtuu vasemman puolen halvauksesta joka aiheuttaa neurologiisen vian kanssa näköhäiriöitä ja kipu pitää usein koko yön hereillä. Merkkaa mut viholliseksi aseruksissasi niin et näe yhtäkään viestiäni, kivasti täällä sairaisiin suhtaudutaan.