Quickload

Alle 20-milliset patruunat yms.
Post Reply
Rokka
kenr, vm2
kenr, vm2

Quickload

Post by Rokka »

Nyt en osannut kirjoittaa ehkä oikealle palstalle, mutta tein valinnan sen johdosta, kun luulen suurimman osan lukevan tätä, ylläpito voinee siirtää tämän esim. tuonne patruunat alle, jos näkevät sen tarpeelliseksi !

Niin siis, kuinka moni käyttää esim. Quickload ohjelmaa latausten arvioimiseen ja valintaan ?

Itselläni on käytössä QL v2.9 ja ihan kohtuudella olen sillä omasta mielestäni paukkuja pyöritellyt eri ruudeista ! Nyt kuitenkin tuli ongelma, kun tuo on jo jonkin verran vanha ohjelma, muistaakseni rakennettu 1999 eikä se tunne esim. 6,5x47 Lapua patruunaa. Ilmeisesti uusimmasta versiosta 3.6 se taitaa löytyä ? Onko käsitystä ?

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."

Boreas
kers
kers

Re: Quickload

Post by Boreas »

Minulla 3.4 ja siitä se ainakin jo löytyy.

Make
kers
kers

Re: Quickload

Post by Make »

Anteeksi, jos on OT, mutta aiheesees liittyy kuitenkin erään kauppiaan sivuilta löytyvä teksti (kukaanhan ei lataa softaa laittomasti):

QL-ohjelmiston päivittäminen

Jos sinulla on vanha QL-ohjelmisto, voit päivittää sen uuteen versioon seuraavasti:
‪1.‬
Lähetä alkuperäinen CD tai disketti sekä tarkat yhteystietosi ja palautusosoite valmistajalle:
Ing. Hartmut Broemel
Neubrecker Weg 15
D-64832 Babenhausen
Germany
‪2.‬
Paluupostissa saat päivitetyn CD:n sekä n. 25e laskun, jolla katetaan lähetyskulut

Post Reply

Return to “Käsiasekaliiperit”