Siis olen aikeisse ostaa Maxim 7,62 mm Maxim M/32-33 (konekivääri)
Kuinkahan paljon tuollaisesta kannattaisi maksaa.
Olen aikeissa ostaa!
- greendevil
- sotvm1
saatavuus
Voi olla nykyisellään vaikea hankittava. Onnea yritykseen.
Huutonetissä on yksi 5850€ ja lisätään vielä dekous kulut päälle. No se oli 05 malli ja kuva näytti hyvältä. Hinta alkaa oleen vähän liian kova mun mielestä.
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland
Nra of Finland
No kauanhan tuota messinkivaippaista on kaupattu. Ehkei sen haluttu arvo ja todellinen myyntiarvo ole ihan kohdallaan. Eiköhän myynti ole tarkoitettu jollekkin ulkomaan elävälle tai museolle. En tiedä onko huuto netti sillä tavalla järkevä paikka sitä edes mainostaa. Joku museo tai Keskisen kyläkauppa voisi moisen varmaan ostaa. Olen muuten nähny ilmotuksen jossa messinki vaippaisia ja tavallisia myytiin vielä n 1995 ihan samoilla hinnoilla (P-star). Eli 1500-2000 mk. No nyt ollaan sitte 35100 mk eli liki 18 kertainen hinta. No saattaa maailmasta löytyä muitakin hyvä korkoisia arvon nousu esimerkkejä, turha sille asialle on itkeä. Vieläköhän tommonen P-star firma on pystyssä?
senkin uhalla että tiedän tämän aiheuttavan kouristuksenomaista käsien nyrkkiinpuristumista yhdistetettynä hampaiden narskutteluun tietyn haminasta länteen sijaitsevan läppärin äärellä niin...
jos tässä on aloitteleville keräilijöille hinnoissa ihmettelemistä niin vähintään yhtäpaljon vanhemmille harmittelemista.
vielä kerran pahoitteluni verenpaineen noususta.
ps. enää ei taida kannattaa rantasalmelle soitella...
jos tässä on aloitteleville keräilijöille hinnoissa ihmettelemistä niin vähintään yhtäpaljon vanhemmille harmittelemista.
vielä kerran pahoitteluni verenpaineen noususta.
ps. enää ei taida kannattaa rantasalmelle soitella...
Spiess kyseli hintojen oikeellisuudesta johon voisin kertoa Heinosen Jorman myyneen joskus tuossa 90-luvun puolivälissä STG 44 aseita sarja-tai itselataavana versiona 3000 mk/kpl ja suunnilleen samoihin aikoihin,ei ainakaan kauaa jälkeen,Uzeja itselataavina 1500 mk/kpl.
Ja arvatkaapa mielenlaatu näin vuosia jälkeen kun en silloin ostanut kumpaakaan!STG oli enemmän harkinnassa,se kun panosten saanti oli tuolloin hieman vaikeanpuoleista ohjasi minut ostamisen hylkäykseen.
En tiedä,taidan vaistota ilmassa sekä kyyneliä että naurua asian tiimoilta.
Ja arvatkaapa mielenlaatu näin vuosia jälkeen kun en silloin ostanut kumpaakaan!STG oli enemmän harkinnassa,se kun panosten saanti oli tuolloin hieman vaikeanpuoleista ohjasi minut ostamisen hylkäykseen.
En tiedä,taidan vaistota ilmassa sekä kyyneliä että naurua asian tiimoilta.