Laita veli hyvä kuvia! Olemme jo valmiiksiRokka wrote: Borchardt Ei ollut halpa poka... Kuuluvat kategoriaan, mitä koko maailma kerää !!!
- j o n i -
Viimeisin hankintasi 5
Re: Viimeisin hankintasi 5
Kuvia Borchardtista ja MP-18:sta. Tai virallisesti kait SIG 1920.
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 22384.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 22384.jpg/
Täytyy vain sanoa, ettei oo noita nelinumeroisii lappuja laittaa riviin et sais tollaisen ysikolmosen kotiin noita ei muuten hirveen monta Suomessa kuljeksi, edellisenkin minkä tapasin matkusti rajan taa kuvia joskus nähnyt Borchardin perälaudasta, ei tainnut sellaista olla ?
- j o n i -
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Ei ollut perälautaa mukana.. Valitettavasti.
No on tuo nahkatuppikin... siis kotelo jo löytö sinänsä
- j o n i -
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Kunnon tavaraa.
- jckcollector
- sotvm4
15 vuoden etsintä päättyi tänään, kun pääsin kotiin ja kävin viikon postissa maanneen kirjatun kirjeen kotiin
- Päämaja/Viestikeskus Lokki, Jatkosota
- SissiP 3, Jatkosota
Väittäisinpä, että Lokki on yksi vaikeimmin löydettävistä RR- merkeistä...yksi tosin on ollut Tiaisen Janilla myynnissä jo kotvasen
Kuva aukeaa suuremmaksi klikkaamalla sitä:
Kiitoksia tätäkin kautta merkkien aiemmalle omistajalle, mikäli luet foorumia.
- Päämaja/Viestikeskus Lokki, Jatkosota
- SissiP 3, Jatkosota
Väittäisinpä, että Lokki on yksi vaikeimmin löydettävistä RR- merkeistä...yksi tosin on ollut Tiaisen Janilla myynnissä jo kotvasen
Kuva aukeaa suuremmaksi klikkaamalla sitä:
Kiitoksia tätäkin kautta merkkien aiemmalle omistajalle, mikäli luet foorumia.
Pirua ja Ryssää vastaan!
Itä naapurin upseerin hygieniasetti sotasaaliiksi otettu sis. saippuakotelon+hammasharjakotelon koottavine harjoineen bakeliittia tottakai
-
- res vänr
No kaikkea sitä näkee!! Hieno!!SSturm wrote:Itä naapurin upseerin hygieniasetti sotasaaliiksi otettu sis. saippuakotelon+hammasharjakotelon koottavine harjoineen bakeliittia totta kai...
GOTT MIT UNS
JR 3 ja Raskas patteristo 2 RR-merkit, neljä ns. Hindenburg-ristiä sekä liuta muita merkkejä.
"Mies miestä vastaan taistelussa voittaja on se, jolla on yksi patruuna enemmän lippaassaan."
Erwin Rommel
Erwin Rommel
Ei mikään uusi hankinta, mutta sopinee parhaiten tässä ihmeteltäväksi.
Valurautainen 'kilpi' halkaisijaltaan rapiat 15cm. Onko kapine reserviupseerien vai kokoomuksen, vai mikä?
Valurautainen 'kilpi' halkaisijaltaan rapiat 15cm. Onko kapine reserviupseerien vai kokoomuksen, vai mikä?
Eikös se ole reservaatin upseerien.
"Mies miestä vastaan taistelussa voittaja on se, jolla on yksi patruuna enemmän lippaassaan."
Erwin Rommel
Erwin Rommel
muistelen tuon 'vohveliraudan' olevan 1960-luvun puolimaista. Mitään käsitystä mulla ei ole sen tarkoituksesta. Oliko noita myynnissä vai onko kyseessä joku palkinto/huomionosoitus? Hinta-arvioita voi ravistella hihasta.
Varmaan jokin kunnialaatta, ei mitään merkintöjä?
Erwin Rommel
Erwin Rommel
Ei mitään kaiverruksia eikä valussa merkintöjä. Ei edes valimon nimeä tai leimaa.