Tykistö parabellumi
Tykistö parabellumi
Onko paljon liikkunut suomessa ja missä hinnoissa pelkkä ase?
Last edited by jmak on Thu Oct 04, 2012 15:34, edited 1 time in total.
Re: artillery parabellumi
Näyttää olevan harvinaista herkkua!
Re: Tykistö parabellumi
Yksi kaveri osti jokuaika sitten 400 eurolla, alkuperäisen kaikin puolin hyvän. Aika pulla vai mitä?
kaverisi sai kyllä hyvään hintaan!Mulla olisi tiedossa kyseinen bellumi mutta ei kyllä tommoiseen hintaan!
En ole Suomessa päässyt käpelöimään, Saksassa on, hinnat vaihtelee 400-2000€ välillä. Juttelin kerran erään saksalaisen myyjän kanssa, sanoi että Saksassa on ongelma siitä, että noita on jälkirakennettu vaikka kuinka ja paljon, eli mikä on alkuperäinen ja mikä vanha ! Veikkaisin äkkiseltään jos tuollainen päätyisi aseliikkeeseen, hintalappu olisi alultaan nelinumeroinen ja mahtuisi tuohon Saksan hintahaarukkaan ?
400 € on halpa hinta, mutta niinhän ne kohta kaikilla pistooleilla Suomessa, kun ei niille enää ostajia löydy ?
- j o n i -
400 € on halpa hinta, mutta niinhän ne kohta kaikilla pistooleilla Suomessa, kun ei niille enää ostajia löydy ?
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Suomessa on paremminkin ongelma, ettei hyvää ostettavaa ole tarjolla. Lupia kyllä saa, joka haluaa.
Onko messuilla ollut myynnissä tykistö-bellumin perälauta/kotelo-pakettia ja missä hinnoissa on parabellumin rumpulippaat?
-
- res luutn
Messuista en tiedä, mutta jossain huutokaupassa oli bellumin rumpu, huonokuntoinen, myynnissä ja hatara mielikuva oli, että hinta pyöri jossain 2500 €:n huitteissa. Kattoppas noita SAHS:n huutokauppa-arkistoja, sieltä voisi löytyä.
Olipa miekka miestä myöten, kalpa kantajan mukahan,
jonka kuu kärestä paistoi, päivä paistoi lappeasta,
tähet västistä välötti, hevonen terällä hirnui,
kasi naukui naulan päässä, penu putkessa puhusi.
jonka kuu kärestä paistoi, päivä paistoi lappeasta,
tähet västistä välötti, hevonen terällä hirnui,
kasi naukui naulan päässä, penu putkessa puhusi.
Germaniassa pyörii nyt myynnissä erittäin hyvin vanhennettuja repro rumpulippaita. Kannattaa olla varovainen.
Onko ne ihan toimivia lippaita vai sellaisia replikoita joissa toimii vain kahvan sisälle menevä osa? Niitäkin oli myynnissä kauan sitten.
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
En ole omassa räpylässä päässyt tutkimaan, mutta vaikutti ihan 1:1 tehdyltä. Jollain hapolla varmaan oli tehty syöpymää ja ruostutettu päältäkin vielä. Voitte arvata, kun on lestit kerran tehty niin ei niillä vain yhtä tehdä.
Itse olen kerran nähnyt messuilla myynnnissä rumpulippaan mutta en muista missä hinnoissa liikuttiin.Myyjä oli muistaakseni ruotsista,joka yleensä kaupitteleen miekkoja ja pistimiä.Olisko rumpulippaan hinta 1000E? Tarkoitan 2mallin lipasta.Missä hinnoissa liikuttaisiin alkuperäisen perälauta/kotelo-yhdistelmän kanssa?
- Wunderwaffen
- erikmest
Messuista en tiedä, mutta Erkki myy kotelo-settiä 700 eurollajmak wrote:Onko messuilla ollut myynnissä tykistö-bellumin perälauta/kotelo-pakettia?
http://www.lahdeniemi.fi/Sivut/kayt-pist.htm
äly * voima = vakio
jos alkuperäinen rumpulipas maksaa 2000 euroa niin kyllä uusi kopio kelpaa vallan hyvin jos on edullinen...
Eikös kukaan missään tee kopioita itse tykistöbellumeista tai muuntosarjoista...olisihan sellainen ihan kiva kisavehje (suunniteltu ennen vuotta 45)
Eikös kukaan missään tee kopioita itse tykistöbellumeista tai muuntosarjoista...olisihan sellainen ihan kiva kisavehje (suunniteltu ennen vuotta 45)
En kyllä väärennetystä maksaisi 800-1000 euroa. Mun mielestä ne kopiot kuuluu Kuusakosken lavalle.