Kunniamerkkiripa

Suomalaiset kunniamerkit
Post Reply
mako

Kunniamerkkiripa

Post by mako »

Moro,

Mistä saa ostaa kunniamerkkiripoja? Ihan "tyhjiä" ripoja.
Tarvisin sellaisen mihin mahtuu viisi ja neljä kotimaista nauhaa.

T: Mako

FTR
Ylläpitävä voima
Ylläpitävä voima

Post by FTR »

Messuilta löytyy ainakin miljoonalaatikoista. Minusta noita tyhjiä on vaikeampi löytää kuin "täysiä". Jos ei ole iällä väliä, niin luulisi noita jossain myytävän ihan uusiakin.
- Elämä on ihmisen parasta aikaa -

Sturmmann
mars
mars

Post by Sturmmann »

Vanhojen tavaroiden myymälät tai antiikkiliikkeet kannattaa katsastaa! Väitän että muutamassa, kun olet käynnyt, niin olet rivat saannut! Tosin ne kauppiaat saattavat kuvitella niille hintaa liikaa!
Ei oikeaan, ei vasempaan, vaan eteen eestä Suomenmaan.

Sturmmann
mars
mars

Post by Sturmmann »

Ainenkin minun tietämät antikvariaatit pitävät vanhoja mitaleita ja ripoja tiskin alla, joten niitä pitää vain kysyä rohkeasti!
Ei oikeaan, ei vasempaan, vaan eteen eestä Suomenmaan.

Canet
kenr, vr2
kenr, vr2

Post by Canet »

Kunniamerkkien kiinnitystarpeita myyvät ainakin Sotainvalidien veljesliitto (kunniamerkkipalvelu) ja Hyrsky Oy - molemmat pääkaupunkiseudulla. Itse olen asioinut ensinmainitun kanssa - kiinnittävät merkit ja nauhatununkset kannikkeisiin tai ripoihin - työnjälki erinomainen ja hinta kohtuullinen - ja jos jotain voittoa tulee, niin menee hyvää tarkoitukseen.

Noita kannikkeita on eri levyisiä (1, 2, 3, jne merkkiä) ja kiinnityksiä kahta mallia - neula tai pinssi. Eivät ole kalliita.

Molemmat löytyvät netistä ja puhelinluettelosta. Käynyt en ole, puhelimella ja postilla on homma hoitunut.

Post Reply

Return to “Kunniamerkit”