öö, enpä tiiä ,näähän osaksi on tuollaisia näköis-aseita, ei siis edes aidosta dekottuja...
ja tullia sekä veroa ei tietenkää mene ollaanhan sitä EU.ssa
MP Thompson 1921,DEKO- Metall- Mod. mit Trommelmagazin kuva
Kysymys tuosta onko oikea vai ei heräsi ainakin itselläni tuosta maininnasta metall modell, kun usein saksassa myydään myös ns. Resinmodell Deko eli suomeksi muovi tai hartsi malleja ! Niin eikös oikeat ole aina metallia, miksi siis mainita ?
- j o n i -
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Ei millään voi olla aitoja dekoja. Ei tuohon hintaan ja kun katselee heitin myyntisivuja niin kyseiset aseet on suhteessa 1 yhteen, eli tottakait olisivat oikeassa suhteessa mikäli olisivat dekottu aidosta ja silloin ei tarvitse erikseen mainita suhdetta
Sama liike myy esim strumi tankkia skaalaan 1/32 39,90 euroon...
Ei kuulosta oikein vakuuttavalta aseliikkeeltä
Sama liike myy esim strumi tankkia skaalaan 1/32 39,90 euroon...
Ei kuulosta oikein vakuuttavalta aseliikkeeltä
-
- kaartsotvm3
-
- kaartsotvm3
Eipä noissa paljon näkemistä ole, juuri samaa tavaraa josta Anska jo hieman ylempänä mainitsi, eli metallisia "koristeaseita?", Kaukoidästä kotoisin,saattaa tosiaan olla japanilaisvalmisteinen. Aiemmin olen nähnyt myös MP-40:jä, FG-42:sia yms. kapineita made in Japan, ovat tosiaan erittäin aidon näköisiä äkkiä vilkaisten (tuossa kuvan Thompsonissa esim. puuosat eivät tarkasti katsoen ole ihan oikean muotoiset). saksassa noita näytti olleen myynnissä Frankonia-liikkeissäkin, männä kesänä tuli hypisteltyä jotain vastaavaa kuvatusta.Laatu vaihtelee, karuiman näköiset ovat tosi tökeröitä. Syy moisten olemassaoloon on pitkälti Jaappanin aselaki, joka käytännössä tekee aseen omistamisen mahdottomaksi ns. tavalliselta ihmiseltä.
- greendevil
- sotvm1
onko
Ei aito lähde tuohon hintaan, näköismalli kyllä sellainen josta otettu kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa
-> eli siis kotiin tulee paketissa kasa p.skaa
-> heikosti metallivalettu kopio todennäköisemmin
-> eli siis kotiin tulee paketissa kasa p.skaa
-> heikosti metallivalettu kopio todennäköisemmin