"Teroitin terää Panssarikoulun korjaamossa ,mutta eipä tästä taida olla erä ja jotos puukoksi. Huomaa, terä on original, mutta sitä on hiottu itse."
http://www.huuto.net/kohteet/pistin-rk- ... /327629701
RK pistin huuto.netissä
Re: RK pistin huuto.netissä
, pitäis olla joku varoitus tälläisistä kuvista...
Jeps; karusti on käynyt tuolle kamppeelle.jasi wrote: , pitäis olla joku varoitus tälläisistä kuvista...
BTW: minun aikaani nuo olivat kuitattavia TST-varusteita, joita ei saanut virallista tietä mitenkään mukaan siviiliin, lie sitten tuo kuitenkin ihan luvallisilla teillä.
Deaktivoinnilta tuo enemmän näyttää kuin teroitukselta... Tuskinpa tuosta on mitään häväriä tarvinnut tehdä, tuhottu mikä tuhottu
"Aseeton kansa on kelvoton!" J.V. Snellman
Ei ole tekijällä ainakaan kädentaidot kohdillaan
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
Ihan tosi? Melkonen artisaani kyseessä...w9816 wrote:" mutta sitä on hiottu itse."
"sitä on hiottu itse" - NO SHIT?! MILLÄ se tätä on koneistanut? Olis parempi liimata pistin tuppeen niin, ettei terää IKINÄ näkyisi. Väkisin tulee mieleen parin kapparin epätoivo joskus muinoin: "Jos varusmiehelle antaa vaikka ratakiskon pätkän, niin jos se on alta metrin mittainen, niin se hukataan, jos pitempi, niin se väännetään pilalle.."
Last edited by Canet on Sat Sep 13, 2014 11:04, edited 1 time in total.
Kirpputoreilla törmää aina toisinaan myyjiin jotka esittelevät suunnilleen vastaavalla tavalla smirgelillä "kunnostamiaan" vanhoja terätyökaluja. Joskus on itsellä tullut melkeinpä "tippa silmään" kun olen lähemmin tutkiskellut tuollaisen myyjän tiskillä jotain vähän harvinaisempaa puukkoa jonka terä näyttää kokolailla samalta kuin tuon pitimen terä....
"Aina on yritettävä
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"