Ihan must tyhmä arvuuttelu...
Jes! T-80BV on kyseessä, mistä tiesit?
Jos mokoma kottero kiinnostaa jotakuta, niin lisää sisäkuvia löytyy tuolta:
http://btvt.narod.ru/5/80inside/80inside.htm
Jos mokoma kottero kiinnostaa jotakuta, niin lisää sisäkuvia löytyy tuolta:
http://btvt.narod.ru/5/80inside/80inside.htm
En tiennytkään. Lähinnä poissulkemalla muita vaihtoehtoja se tuli; ratkaisevaa oli kolme ajajan prismaa.Garrett wrote:Jes! T-80BV on kyseessä, mistä tiesit?
Jos mokoma kottero kiinnostaa jotakuta, niin lisää sisäkuvia löytyy tuolta:
http://btvt.narod.ru/5/80inside/80inside.htm
Palataanpa sitten ajassa taakse päin. Mikähän värkki se tämä on?
http://www.aijaa.com/v.php?i=1405275.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1405275.jpg
-
- jvmaj
- Posts: 1834
- Joined: Mon May 01, 2006 22:28
- Location: Koljonvirta
-
- jvmaj
- Posts: 1834
- Joined: Mon May 01, 2006 22:28
- Location: Koljonvirta
Ainaskin yksi viimeisiä tosipaikoissa käytettyjä:smokeball wrote:Taisi olla viimeisiä Renaultista kehiteltyjä malleja.
http://mailer.fsu.edu/~akirk/tanks/Ital ... Tanks.htmlThey were also among the last Italian tanks to oppose the Allies, as in July 1943,' when the Allies landed in Sicily, two Italian tank companies on the island were still equipped with the 3000. One company was dug in. and their vehicles were used as fixed fortifications, while the other company was used in a mobile role, with few of the tanks surviving the Allied drive.
t: Sven
"Älyä kyll' ei Dufvalla lie liiaksi ollutkaan,
pää huono oli, arveltiin"
pää huono oli, arveltiin"
-
- jvmaj
- Posts: 1834
- Joined: Mon May 01, 2006 22:28
- Location: Koljonvirta