Mitä keräät
Mitä keräät
Mikä roina on intohimojesi kohde? Mikä saa sydämen hakkaamaan
Mitalikokoelman (melkein) täytyttyä ja hintojen kohottua minun keskeisin kohteeni ovat olleet hatut. Suht halpaa ja menee pieneen tilaan. Tosin 1% mahtuu päähän
Mitalikokoelman (melkein) täytyttyä ja hintojen kohottua minun keskeisin kohteeni ovat olleet hatut. Suht halpaa ja menee pieneen tilaan. Tosin 1% mahtuu päähän
Last edited by FTR on Wed Feb 15, 2006 23:32, edited 2 times in total.
- Elämä on ihmisen parasta aikaa -
- Sturmmann
- mars
Vastaan kun ei ole muutakan tekemistä
Kaikkea militariaa on hauska kerätä, mutta ei ollut vaihtoehtoa militaria, joten jouduin tyytymään tuohon kaikkeen???
Kuva voisi olla omasta kokoelmastani!
Kuva voisi olla omasta kokoelmastani!
Ei oikeaan, ei vasempaan, vaan eteen eestä Suomenmaan.
1950 luvun ja sitä vanhempi poliisiesineistö ja asusteet.
1945 ja vanhempi järjestöesineistö ja asusteet sekä käsivarsinauhat, suojeluskunta/lotta/IKL ym.
1945 ja vanhempi sotilasasusteet. Ja tietysti sotilasmerkit.
lisäksi vielä aseita sekä taidetta.
Eli huh.huh. ei tarvitse miettiä mihinkä ne perheen maitorahtkin hupenevat...
1945 ja vanhempi järjestöesineistö ja asusteet sekä käsivarsinauhat, suojeluskunta/lotta/IKL ym.
1945 ja vanhempi sotilasasusteet. Ja tietysti sotilasmerkit.
lisäksi vielä aseita sekä taidetta.
Eli huh.huh. ei tarvitse miettiä mihinkä ne perheen maitorahtkin hupenevat...
Olen ollut puoli vuotta "ostolakossa". En mitenkään tietoisesti, mutta kaikki into on mennyt ammuntaan. Joten ruudin ja aseiden kanssa on kyllä tullut oltua tekemisissä.
Löysin itseni viime viikolla "vahingossa" surffailemasta huuto.netissä, joten taitaa veri vetää taas takaisin vanhan tavaran hankintaan
Löysin itseni viime viikolla "vahingossa" surffailemasta huuto.netissä, joten taitaa veri vetää taas takaisin vanhan tavaran hankintaan
- Elämä on ihmisen parasta aikaa -
- Sturmmann
- mars
Minulla on monia kauluslaatoja, joiden ajallisuudesta en tiedä? On: Paperinarua taustalla harvana, tiheänä ja sitten on ihan verkkomaista, mikä ilmeisesti on 50- lukuista?Canet wrote:Kotimaista militariaa - pääkeräilyalana SA-kauluslaatat m/39 ja uudemmat sekä kauluslaattoihin kiinnitettävät merkit. Muutakin tulee joskus haalittua kun käy kohti..
Tähän jos saisi vähän infoa. voin laittaa kohta kuvia jne...
Ei oikeaan, ei vasempaan, vaan eteen eestä Suomenmaan.