Francis Ford Coppolan huuruinen sotakuvaus 50 minuuttia alkuperäistä pidempänä versiona, sellaisena kuin ohjaaja sen oli tarkoittanut ja ennen kuin Hollywoodin leikkasi sen "normien mukaiseen teatteripituuteen". Täytyy itse ainakin sanoa, että tämä versio on erittäin onnistunut.
Arvosanani: ****½
Ilmestyskirja. Nyt Redux ****½
- Komendantti
- komendantti
Ilmestyskirja. Nyt Redux ****½
Last edited by Komendantti on Wed Mar 19, 2008 10:24, edited 1 time in total.
"Sotataidon huippu ei ole sadan voiton saavuttaminen sadassa taistelussa, vaan vihollisen kukistaminen ilman taistelua."
"Tunne itsesi ja tunne vihollinen, niin sadassakaan taistelussa et ole vaarassa."
– Sun Tzu
"Tunne itsesi ja tunne vihollinen, niin sadassakaan taistelussa et ole vaarassa."
– Sun Tzu
- greendevil
- sotvm1
juu
Katsoin tuon uuden ja totesin siinä olevan noin 50 minuuttia ylimääräistä p.skaa. Eli kelata sai. Miltei kuin elokuva punainen viiva, jossa alusta voi huoleta kelata yli 40 min pois.
- Komendantti
- komendantti
-
- korpr
¤¤¤¤
Varsin mielenkiintoinen mutta helvetin pitkäveteinen.
- Komendantti
- komendantti
Re: Ilmestyskirja. Nyt Redux ****½
Tänään YLE Teemalla klo 21.00: "Kino Teema: Ilmestyskirja. Nyt Redux", eli elokuvan pidempi versio.
Suosittelen, mikäli Vietnam-henki yhtään kiinnostaa.
Ainakin itse henkilökohtaisesti pidän tätä pidempää versiota alkuperäistä lyhennettyä parempana.
Suosittelen, mikäli Vietnam-henki yhtään kiinnostaa.
Ainakin itse henkilökohtaisesti pidän tätä pidempää versiota alkuperäistä lyhennettyä parempana.
"Sotataidon huippu ei ole sadan voiton saavuttaminen sadassa taistelussa, vaan vihollisen kukistaminen ilman taistelua."
– Sun Tzu
– Sun Tzu