aseen ostaminen Englannista
aseen ostaminen Englannista
onko kellään tietoa miten onnistuu täällä lupavapaan aseen ostaminen Englannista? mitä papereita vaativat siellä,jos mitään?
Laineissa Laatokan mahti,kenkään ei kahlita voi
Veljet sen rantoja vahti,konsa on koittava koi?
Varmaan tällainen kaavake ainakin pitäisi täytellä, mutta kannattaa varmistaa onko siellä maastavientirajoituksia, minulla on sellainen mielikuva sotilasaseiden suhteen ? sellaisethan on voineet kumoutua tai minua on peloiteltu turhaan ?!
http://www.poliisi.fi/intermin/lomakeha ... 9C00304FFD
- j o n i -
http://www.poliisi.fi/intermin/lomakeha ... 9C00304FFD
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Siis tuo maastavientilupa asia on mielikuvana jossain takaraivon perukoilla, Tanskassa sellaista ainakin tarvittin puukoillekin, kun kerran Lauritzin huutokaupasta onnistuin tavaraa saada...
Saksassa olen huomannut ainakin sen että esittävät aika epämääräisesti asian, jos ase on dekottu, kannattaa varmistaa varmasti että ase on "live and working properly"
- j o n i -
Saksassa olen huomannut ainakin sen että esittävät aika epämääräisesti asian, jos ase on dekottu, kannattaa varmistaa varmasti että ase on "live and working properly"
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
tälläinen käsitys mullakin oli tuosta maastavientiluvasta,mutta väittivät ettei sitä tarvita,tosin sanoivat etteivät ole ennen myyneet ulkomaille aseita.mutta täytyy vielä varmistaa etteivät dekoa myy,olin kyllä käsittävinäni että ehta pyssy olisi myynnissä.
- greendevil
- sotvm1
luvat
Koska kyseessä on Eu maa niin aselomakkeet 11 ja 12 käyttöön. Kannattaa toki pyytää paikalliset lomakkeet. Sitten kun lupa saadaan niin käännetään paikalliselle kielelle.
idea oli ihan hyvä,tuo aseen tilaaminen englannista,mutta osoittautuivat dekoiksi.... ilmoituksesta ei selvinnyt,deko vai ei,mutta onneksi tein neuvon mukaan ja kysyin asiasta myyjältä.onneksi en kerinnyt ostaa.