M91 Remington
Ei ei ei...ole kaupan eikä ollenkaan liian vanhakaan !
Parhaita mitä minulla on,originaali kunnossa...pistinkin löytyy R leimalla,ei tosin numerotarkka.
Hmm.pitää etsiä,olen mielestäni ittelläni nähnyt tommosen remmin,jossain sen pitäisi olla. Aikanaan luulin että se olisi "korjattu" kotimainen ! Hi !
Parhaita mitä minulla on,originaali kunnossa...pistinkin löytyy R leimalla,ei tosin numerotarkka.
Hmm.pitää etsiä,olen mielestäni ittelläni nähnyt tommosen remmin,jossain sen pitäisi olla. Aikanaan luulin että se olisi "korjattu" kotimainen ! Hi !
- Punakaartilainen
- korpr
Tämän oman Remington 1917 hihna vaikuttaa melko samanlaiselta mutta onkohan alkuperäinen? Alkuperäiset niitit vaihdettu ja niitä on vain 2kpl hihnan päässä, toisin kun tuossa Sakon hihnassa.
Mitenkäs tuo tukki? Siinä vaikuttaisi olevan samanlainen leima. Vähän heikosti näkyy. Sormiliitoksella. Alkuperäinen?
Mitenkäs tuo tukki? Siinä vaikuttaisi olevan samanlainen leima. Vähän heikosti näkyy. Sormiliitoksella. Alkuperäinen?
Hihna on 28-30 mallin m/30 hihnan myöhäisempi versio. Sen soljet on valmistettu amerikkalaisen mallin mukaan. Tukki näyttäisi olevan suomalaista valmistetta,jossa peräosa on alkuperäinen venäläinen. Puu ei näytä pähkinältä ,joten ei liene Remingtonista.Saako leiman vuosiluvusta vielä selvää? Peräraudan allekkin voisi kurkistaa,sieltä voisi löytyä jotain merkintöjä.
- Punakaartilainen
- korpr
- Ned Flanders
- kenr
Tuolla on rahistu aikaisemmin hihnoista: http://www.pkymasehist.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=1253Punakaartilainen wrote:Selvä. Minkäslaisia hihnoja venäjällä on ollut M91 kivääreissä? Kuvia tulemaan.
Re: M91 Remington
kuuluuko numerotarkassa remingtonissa olla peräraudassa sarjanumero?
- Polarfuchs
- sotvm1
Väittäisin että kuuluu olla niin Remingtonissa kun Westinghousessa.jmak wrote:kuuluuko numerotarkassa remingtonissa olla peräraudassa sarjanumero?
Där stridde en skara av trofasta män, till de yttersta skären trängda
bland holmar och klippor de kämpade än med räddningens vägar stängda.
(H.Berndtson, Hyllning till Pellingekåren)
bland holmar och klippor de kämpade än med räddningens vägar stängda.
(H.Berndtson, Hyllning till Pellingekåren)
Muistaakseni kuuluu olla.Westinghousessa ei muista poiketen ole sarjano.a makasiinin pohjassa.
Kuuluuko Remingtonin lukon varmistin osassa olla sarjanumero?