Tarvitsisin neuvoja aseiden myyntiin. Myytävänä olisi osa Suomen sodan aikana käytössä olleista kivääreistä. Ja haluaisin tarkistella hintoja. Kyseessä olisivat lupien mukaan: 91/30, M 91, Remington Arm.Kiv 91, M91/41,Kiv 91,Kiv M91/P27: -39/-M28, M28/30 ja M91. Onko kyseisissä aseissa mitään harvinaisuuksia ja onko oikea hinta jos hinnoittelen noin about 200 e per kivääri?
Mulle saapi soittaakin aiheesta. Puh:0445170667 ja jos en vastaa jätä viesti niin palaan pikimmiten asiaan. Pahanpaikan työ ei salli aina kännyyn vastaamisia.
Aseet eivät ole minun vaan toimin välittäjänä mikä on hankaloittanut osuuttani hieman. Mutta jos nyt liikun asiantuntevassa seurassa luulen että kauppoihinkin ajankanssa päästään, siis auttakaa per.le jotta pääsen tästä hommasta.
Suomalaiset sotilas kiväärit
- Sturmmann
- mars
Riippuu haluaako myydä aseet heti, niin hinta tulee sen mukaan. Eli noi M91:set 100 €/kpl. menee varmaan kaupaksi, jos aseiden kunto on hyvä. M28-30 ja M28 hinta 160€- ylöspäin kunnosta riippuen max 250€. Siis tämä on minun mielipiteeni ja lähinnä hinta minkä itse voisin maksaa noita aseita halutessani. Jos aseissa ei ole lyhyempiä rakuuna tms. versioita niin uskoisin hinnan olevan aika kohdallaan tuossa.
Ei oikeaan, ei vasempaan, vaan eteen eestä Suomenmaan.
toi 200 euroo/kpl on sellanen hinta että jos niistä eroon haluaa, niin se on liikaa. Sturm. hinnasto lähellä totuutta,,,
tietys jos siellä on jotain erikoisuuksia, niin hinta muuttuu...
Itse olen ostanut noita PV:n myymiä sarjoja 2 kpl ,toisen kauan sitten 150mk/kpl ja toisen euroaikana 250 eurolla koko setin...
tietys jos siellä on jotain erikoisuuksia, niin hinta muuttuu...
Itse olen ostanut noita PV:n myymiä sarjoja 2 kpl ,toisen kauan sitten 150mk/kpl ja toisen euroaikana 250 eurolla koko setin...
Si vis pacem, parabellum...
Suomalaiset Sotilaskiväärit .-91/41?:kö
Niin, oli tai ei ole olemassa...kun en noita kivääreitä tunnista, pistin nimeksi mitä hallussapitoluvassa luki. Kyseessä on siis jokin sarja jota Puollustusvoimat on myynyt? Myykö Pv:mat pistoolidekoja?
Kiitoksia neuvoista ja kommenteista. Kivääri asia etenee kunhan saan myynti ilmoituksen tälle foorumille näpyteltyä, vaikka asiahan on jo selvä. Elikäs myynnissä ovat hyväkuntoisia asiantuntijan valitsemia ja about noilla hinnoilla.
Kiitoksia neuvoista ja kommenteista. Kivääri asia etenee kunhan saan myynti ilmoituksen tälle foorumille näpyteltyä, vaikka asiahan on jo selvä. Elikäs myynnissä ovat hyväkuntoisia asiantuntijan valitsemia ja about noilla hinnoilla.