tiudustelua kirjasta(Armee-uniformen des 2.Weltkriegs in ..)
- KlausRautahattu
- erikmest
tiudustelua kirjasta(Armee-uniformen des 2.Weltkriegs in ..)
olisiko tästä mahdollisesti tehty suomenkielistä versiota? tai onko edes tätä alkuperäistä nähty suomen maalla? http://www.aijaa.com/v.php?i=2338540.jpg
-
- ppkers
Tervehdys,
Alkuperäistä, englanninkielistä, on nähty Suomessa. 1980-luvulla sitä myytiin eri kirjakaupoissa, ainakin Helsingissä. Suomen kielistä versiota ei ole painettu.
Jostain divarista sen saattaisi löytää. Itselläni on jo tuo kirjanen tai pikemminkin sen laajennettu versio, joka kattaa sodan jälkeisiä vuosiakin.
Alkuperäistä, englanninkielistä, on nähty Suomessa. 1980-luvulla sitä myytiin eri kirjakaupoissa, ainakin Helsingissä. Suomen kielistä versiota ei ole painettu.
Jostain divarista sen saattaisi löytää. Itselläni on jo tuo kirjanen tai pikemminkin sen laajennettu versio, joka kattaa sodan jälkeisiä vuosiakin.
"Arktis ist nicht"
Amazon-nettikirjakaupasta voisi saada - äsken katsoin ja useammalla englantilaisella divarilla tätä kirjaa on, halvin hinta 2,50 puntaa. Tätä kirjaa ei itselläni ole, joskus olen kirjastosta lainannut. Edustaa parempaa tasoa kuin esim. Fred Funkenin vastaavat kirjat.
Amazonilta (nimenomaan Englannista) olen tilannut jokusen kirjan, hyvin on pelannut, joku kirja on tullut "Amazonin kautta" eli kirjan toimitti joku sikäläinen divari - ei siinäkään mitään ongelmaa ollut.
Amazonilta (nimenomaan Englannista) olen tilannut jokusen kirjan, hyvin on pelannut, joku kirja on tullut "Amazonin kautta" eli kirjan toimitti joku sikäläinen divari - ei siinäkään mitään ongelmaa ollut.