WW II Panssareista Yle-Teemalla 7.8.08 klo: 19.40
- Sturmmann
- mars
WW II Panssareista Yle-Teemalla 7.8.08 klo: 19.40
7.8.
Tutustumme näyttelijä-koomikko Chris Berrien seurassa toisen maailmansodan aikaisiin taistelupanssarivaunuihin sekä kaikin puolin vaikuttavaan ilmestykseen nimeltä Challenger 2
Ps. mainoksessa herra oli Panzer IV kyydissä, joten voi olla luvassa mielekästä katseltavaa.
Tutustumme näyttelijä-koomikko Chris Berrien seurassa toisen maailmansodan aikaisiin taistelupanssarivaunuihin sekä kaikin puolin vaikuttavaan ilmestykseen nimeltä Challenger 2
Ps. mainoksessa herra oli Panzer IV kyydissä, joten voi olla luvassa mielekästä katseltavaa.
Ei oikeaan, ei vasempaan, vaan eteen eestä Suomenmaan.
Kiitoksia vihjeestä - tämä ajastetaan tallentumaan!
Jokusen ilmeisesti tämän tapaisen jutun olen tainnut nähdä Discoveryllä tms. Niillähän on ollut sellaisia "maailman parhaat 10" mitä milloinkin - mm. pommikoneita. Kohtuullisen rankkaa kotiinpäin vetoa, akselivaltioiden kamat ei menesty..
Minulle riittäisi pelkkä kaluston esittely, ei niitä ole näin pitkän ajan jälkeen tarpeen laittaa mihinkään keinotekoiseen arvojärjestykseen.
Jokusen ilmeisesti tämän tapaisen jutun olen tainnut nähdä Discoveryllä tms. Niillähän on ollut sellaisia "maailman parhaat 10" mitä milloinkin - mm. pommikoneita. Kohtuullisen rankkaa kotiinpäin vetoa, akselivaltioiden kamat ei menesty..
Minulle riittäisi pelkkä kaluston esittely, ei niitä ole näin pitkän ajan jälkeen tarpeen laittaa mihinkään keinotekoiseen arvojärjestykseen.
- Pikku-Berliini
- sotvm2
Älkää vielä heittäkö telalappua kaivoon
Uusinta YleTeema Ti 12,8 KLo n.23:00
Uusinta YleTeema Ti 12,8 KLo n.23:00
Yrjö Jylhä; Kaivo http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4 ... 717&a=6054
Mitä enemmän asioita tietää, sen enemmän tietää asioita, joita ei tiedä.
Ymmärrys yltää loistavasti joskus yhtäpitkälle, kuin sotavalo.
Mitä enemmän asioita tietää, sen enemmän tietää asioita, joita ei tiedä.
Ymmärrys yltää loistavasti joskus yhtäpitkälle, kuin sotavalo.