Ostereichische Waffenfabrik Gesellschaft
Ostereichische Waffenfabrik Gesellschaft
Elikkä on kyse sotilaskiväärin lukon kehyksestä.Nurkissa olisi VKT:n piipulla varustettu m.39 raudat,kasattu varikolla sotien jälkeen, kun takatähtäin näyttää olevan 28-30:sesta...Mites tää Itävallan kuvio menee, onko nämä kehykset siellä tehtyjä, vai muutenvaan siellä leimattuja?Onkohan mahdollisesti harvinainenkin? 

