Ostereichische Waffenfabrik Gesellschaft

Keskustelua kivääreistä ja varusteista - myös pienoiskivääreistä
Post Reply
User avatar
Stoppari
vääp
vääp
Posts: 256
Joined: Sun Aug 27, 2006 18:31

Ostereichische Waffenfabrik Gesellschaft

Post by Stoppari »

Elikkä on kyse sotilaskiväärin lukon kehyksestä.Nurkissa olisi VKT:n piipulla varustettu m.39 raudat,kasattu varikolla sotien jälkeen, kun takatähtäin näyttää olevan 28-30:sesta...Mites tää Itävallan kuvio menee, onko nämä kehykset siellä tehtyjä, vai muutenvaan siellä leimattuja?Onkohan mahdollisesti harvinainenkin? :lol:

jaska
maj
maj
Posts: 1338
Joined: Mon Dec 17, 2007 22:05
Location: kangasala

Post by jaska »

Todennäköisesti Imaailmansodan itävaltalaista sotasaalista, joita ostettiin isohko määrä Suomeen muistaakseni -20 luvulla.

Post Reply

Return to “Kiväärit”