asemessut
Re: asemessut
onkos vielä tietoa milloin oulussa messuja?
ja onko siellä militariaa miten tarjolla,ei ole tietoa kun en ole ennen käynyt?
ja onko siellä militariaa miten tarjolla,ei ole tietoa kun en ole ennen käynyt?
-
- res luutn
Vai Suomen suurimpiin...? Noh noh. Turku ja Tampere suurimmat, kävijöitä luokkaa 1500-2000, Ellivuori 600-800, muut sitten paljon pienempiä, Kuopio luokkaa 300-400, Somero ja sivujen isäntäseuran messut vissiin Kuopion ja Ellivuoren välissä? Lappeenranta, Hamina ja mitä näitä muita on; lienevät siellä 400-800 välissä? Tuskin pahasti meni kokoluokat pieleen.
Itse en ole Oulun messuilla käynyt, mutta seuraaville olisi vakaa aikomus tulla, siitäkin huolimatta että ko. messuja on minulle hieman parjattukin.
Itse en ole Oulun messuilla käynyt, mutta seuraaville olisi vakaa aikomus tulla, siitäkin huolimatta että ko. messuja on minulle hieman parjattukin.
Olipa miekka miestä myöten, kalpa kantajan mukahan,
jonka kuu kärestä paistoi, päivä paistoi lappeasta,
tähet västistä välötti, hevonen terällä hirnui,
kasi naukui naulan päässä, penu putkessa puhusi.
no sen verran kohtuullisen matkan päässä ovat että täytyy kyllä käydä itselläkin kunhan tammikuu koittaa.
-
- res luutn
Niin, paljonkos siellä Oulun messuilla myyjiä/asiakkaita? Jäi vielä kiinnostamaan.
Olipa miekka miestä myöten, kalpa kantajan mukahan,
en tiedä mutta heittäisin jonkun 20-30 myyjää? Asiakkaista ei hajua, mutta täyttä oli eka päivänä (tosin sali ei ole mikään valtava) . Aseita oli mielestäni aika vähän (toimivia), dekoja oli taas sitten melkein joka pöydässä ja kaikenlaista "romua".. Tietenkin huuto.netin hinnoilla..1st Sergeant wrote:Niin, paljonkos siellä Oulun messuilla myyjiä/asiakkaita? Jäi vielä kiinnostamaan.
Jep.
Mitenkäs noita puoliautomaatti rynkkyjä on yleensä messuilla näkynyt, sellainen olisi loppuvuodesta tarkoitus hankkia. Itse oulun messuilla näin joitain(oliskos ollut norincoja tai romakkeja, puu perää-kahvaa ja kädensuojusta) mutta en sen tarkemmin tutkinut.
Jep.