Kauko-ohjattavat panssarivaunut 1:16
Kauko-ohjattavat panssarivaunut 1:16
Pitäisi ostaa itselle Joululahja Osaako kukaan suositella mitään? Saksalainen vaunu se olla pitää.
Terveisin Anssi
Re: Kauko-ohjattavat panssarivaunut 1:16
Joulu lähestyy jälleen ja kyseisiä tankkeja löytyy mielestäni aika edulliseen hintaan jr-hobby nimisestä kaupasta.Itse ajattelin tilata jonkunlaisen ennenkuin itse valmistettu T-55M valmistuu.
Kimmo Leivuori
Kimmo Leivuori
Laitahan kuvia mallin rakentamisesta ja vähän jotain selostustakin.kimmo.leivuori wrote:Joulu lähestyy jälleen ja kyseisiä tankkeja löytyy mielestäni aika edulliseen hintaan jr-hobby nimisestä kaupasta.Itse ajattelin tilata jonkunlaisen ennenkuin itse valmistettu T-55M valmistuu.
Kimmo Leivuori
-
- res vänr
No jumatsukka!!! Kohta järjestetään kokoontumis ajot!!!
GOTT MIT UNS
Historia-asu vaaditaanHigh Power wrote:No jumatsukka!!! Kohta järjestetään kokoontumis ajot!!!
Puolimetrinen tankki joka ampuu 25 metrin päähän
Ei per...le !
...onks tietoo miten tuollainen kulkee lumessa
Ei per...le !
...onks tietoo miten tuollainen kulkee lumessa
Re:
Kävin Lempäälässä siellä pirun isossa kauppakeskuksessa... Siellä oli pienoismallikaupassa useampikin vaunu kaupan, mm. muovikuulia ampuva tikru.
Olisiko hienoa tehdä panssarihyökkäys M.Wittmanin tyyliin yhdellä vaunulla ja ampua täysosuma olkkarin oven raosta
keittiössä puhisevan taistelulaivan ahteritäkkiin... Vetäytymään tosin tulisi kyetä erittäin liukkaasti
Asiaan: Tuolta noita saapi myös, jos jollain halua on.
Olisiko hienoa tehdä panssarihyökkäys M.Wittmanin tyyliin yhdellä vaunulla ja ampua täysosuma olkkarin oven raosta
keittiössä puhisevan taistelulaivan ahteritäkkiin... Vetäytymään tosin tulisi kyetä erittäin liukkaasti
Asiaan: Tuolta noita saapi myös, jos jollain halua on.