wolfin laatu
wolfin laatu
Ja heti voidaan mainita: mikä laatu? Tänään hain 5 lootaa wolfin paukkua 7,62x53r ja radalle mars. Ensimmäinen laatikko: paaaljon kovempi rekyyli kuin esim.jugo ylijäämä kk paukuissa, suuliekki lähenteli kahta metriä. Toisen laatikon paukut paljon heikko tehoisempia sekä huomattava viive liipaisimen "nykäisyn" jälkeen.
Aikaisemmat kokemukset kyseisestä paukusta on olleet ihan ok, tosin pientä eroa on ollut joissain erissä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Aikaisemmat kokemukset kyseisestä paukusta on olleet ihan ok, tosin pientä eroa on ollut joissain erissä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Jep.
Re: wolfin laatu
Meillä pain on myynnissä vain S&B,Lapua ja SAKO panoksia,millä hintaa irtoaa siellä 7,62x53R Wolffit?Ei ole tullut kokeilluiksi kuin 9mm MAK,9mm Para ja 7,62x39 Wolffilta ja tasaista laatua on ollut.
20kpl 11,50€ ja 7,62x39 taisi olla 4-5€/20kpl(7,62x39 ei kokemuksia)reka65 wrote:Meillä pain on myynnissä vain S&B,Lapua ja SAKO panoksia,millä hintaa irtoaa siellä 7,62x53R Wolffit?Ei ole tullut kokeilluiksi kuin 9mm MAK,9mm Para ja 7,62x39 Wolffilta ja tasaista laatua on ollut.
Jep.
Ootko Barnaulia testannu? Halpaa on ainakin, 7.5e / 20kpl. Sitä tulee ammuttua aika paljon, käynti ihan hyvää.
VRV - J
- kuinka lakkasin olemasta huolissani ja opin rakastamaan pommia -
Barnaulia olen yhden erän ampunu (350kpl) ja mielestäni se oli aika tasalaatuista. Ongelmana on vaan sellainen että joutuisin tilaamaan, sitä kun ei täällä päin myydä.J wrote:Ootko Barnaulia testannu? Halpaa on ainakin, 7.5e / 20kpl. Sitä tulee ammuttua aika paljon, käynti ihan hyvää.
Tuo rahti kustannus toi paukkuihin sellaisen hinnan korotuksen että olivat suunnilleen saman hintaisia kuin wolfit, joten täytyisi tilata enemmän kuin 350
Jep.
Voi Sa@tana,meillä ei halvoista paukuista ole tietoakaan
Missä päin tätä holhouslandiaa reka asustaa?reka65 wrote:Voi Sa@tana,meillä ei halvoista paukuista ole tietoakaan
Jep.
Raumalla,"Ol niingon gotonas mut älä kus trapuil" landiassa.
Mä en vieläkään kehu 223 wolffia. Lataus heittelee ja kakkaa aseen.
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland
Nra of Finland
Ihan tuo pulttilukossa toimi, ettei vaan olis arska käytössäWittmann wrote:Mä en vieläkään kehu 223 wolffia. Lataus heittelee ja kakkaa aseen.
VRV - J
Kyllä vain. Bernauli toimii paljon paremmin, jos halpiksia haluu.
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland
Nra of Finland
Aiheen sivusta vähän, Barnaulin 9mm para paukut ne vasta pyssyä likaa. Ase haisee sähköpalolle js pahasti. Käynnti CZ 75:ssa jopa hyvää, ei jaksa ysejä enää ite ladata.
VRV - J
Itse ostin ylijäämäpaukkua 500kpl.n loota 27cent./pati.Olikohan leader merkillä.Ihan käypää normi rautakuulaa teräshylsyssä.
Mistä päin löytyi?jaska wrote:Itse ostin ylijäämäpaukkua 500kpl.n loota 27cent./pati.Olikohan leader merkillä.Ihan käypää normi rautakuulaa teräshylsyssä.
Jep.
Tosta naapurikaupungista eli Tampereelta.En tiedä onko enää tai onko hinta enää sama ,mut itse otin 2laatikkoa ettei ihan heti lopu.