vz-58
Re: vz-58
Osaako kukaan kertoa tuosta kummallisesta punaruskeasta "rättibakeliitista" jotain, mitä nuo tsekit on käyttäneet jo pitkään noiden VZ-rynkkyjen tukkimateriaalina. Onko tuolla materiaalilla jotain selviä etuja, verrattuna esim. puutukkiin tai muovi / synteettisestä materiaaleista tehtyihin tukkeihin. Erikoisen näköistä se ainakin on.
Minulta 50 €, kiertämällä sen jengasta ulos......76253r wrote:Osaakos joku sanoa mistä tuohon "veezetaan" löytyis suujarrua, perää tms.? Ja miten suujarrun saa irti?
... Bis zum Bitteren Ende...
RSHA wrote:Minulta 50 €, kiertämällä sen jengasta ulos......76253r wrote:Osaakos joku sanoa mistä tuohon "veezetaan" löytyis suujarrua, perää tms.? Ja miten suujarrun saa irti?
Eip se ole noin yksinkertaista, siinä on tappi ja jousi joka on lukinnut tuon "suujarrun", otin itse selvää. Laita kuvaa, kiinnostusta on josko saatais tuota hintaa vähän alemmas
Jep.
Lukitustapin pitäisi painua painamalla tähtäinrungon sisään. Jos ei mene, niin on jumissa tai "jumitettu".
- Elämä on ihmisen parasta aikaa -
Tuo mun "suujarru" on luultavasti tarkoitettu kiinteäksi asennettavaksi, sillä siihen tappiin ei pääse käsiksi ilman että halkaisee tuon "suujarrun"(tappia ei näy vaan on tuon holkin sisällä(suujarrun) .)FTR wrote:Lukitustapin pitäisi painua painamalla tähtäinrungon sisään. Jos ei mene, niin on jumissa tai "jumitettu".
Jep.
Näin sen itsekkin ajattelin. Mutta jännä juttu sinänsä että perän saa irroitettua hetkessä jos haluaa, niin ak-klooneissa kuin tässä veezetassa..jyri.h wrote:Hei hyvät äijät sen holkin tehtävänä on varmaankin lisätä piipun pituutta lain sallimaan minimiin joten se ei voi olla irroitettavissa rikkomatta sitä.
Jep.
Niin, se oli esimerkki. Tosiasiassa en ole irroittanut perää, koska siihen tarvii pitkän talttapään. Miten sitten itse vaihtaa perän jos sitä ei saa ruuvata irti?jaska wrote:Hyss!Hyss!Perä irroitettuna kädessäsi on lainmukaan VAARALLINEN muu-ase ja mikäli et omista sellaisen lupaan niin...!
Jep.
Ase on purettava osiin ja vietävä lukko ja kaasumäntä peränvaihdon ajaksi vallesmannille.76253r wrote:Niin, se oli esimerkki. Tosiasiassa en ole irroittanut perää, koska siihen tarvii pitkän talttapään. Miten sitten itse vaihtaa perän jos sitä ei saa ruuvata irti?jaska wrote:Hyss!Hyss!Perä irroitettuna kädessäsi on lainmukaan VAARALLINEN muu-ase ja mikäli et omista sellaisen lupaan niin...!
Onko oikeasti noin? entä suujarrun kanssa? sen kun irroittaa niin aseesta tulee liika lyhyt.. Pitänee kysäistä kun käyn asetta näyttämässä laitoksella.smokeball wrote:Ase on purettava osiin ja vietävä lukko ja kaasumäntä peränvaihdon ajaksi vallesmannille.76253r wrote:Niin, se oli esimerkki. Tosiasiassa en ole irroittanut perää, koska siihen tarvii pitkän talttapään. Miten sitten itse vaihtaa perän jos sitä ei saa ruuvata irti?jaska wrote:Hyss!Hyss!Perä irroitettuna kädessäsi on lainmukaan VAARALLINEN muu-ase ja mikäli et omista sellaisen lupaan niin...!
Jep.