G3:n laukaisukoneisto?

Keskustelua kivääreistä ja varusteista - myös pienoiskivääreistä
Post Reply
User avatar
Stoppari
vääp
vääp
Posts: 256
Joined: Sun Aug 27, 2006 18:31

G3:n laukaisukoneisto?

Post by Stoppari »

Onko tietoa, mitä eroa on G3:n ja MP5:sen laukaisukoneistoilla?Sopiiko G3:sen muovikahva MP:hen?/Voiko sillä ampua?
Nikke Pärmi: "Tuoda, tuoda, kun kaikki toised olivad pessimisdejä, niin minä yksin olin onanisdi."

User avatar
G3
sotvm6
sotvm6
Posts: 400
Joined: Sat Apr 01, 2006 1:54
Location: Pirkanmaa, Pohjois-DDR
Contact:

Re: G3:n laukaisukoneisto?

Post by G3 »

Stoppari wrote:Onko tietoa, mitä eroa on G3:n ja MP5:sen laukaisukoneistoilla?Sopiiko G3:sen muovikahva MP:hen?/Voiko sillä ampua?
Sekä G3:n muovinen että peltinen pistoolikahva sopii MP5:seen kunhan vain lyhentää kahvan peräpäätä sokkatappien kohdalta, MP5:den kahva taas menee suoraan ilman muutostöitä G3 kivääreihin.

Laukaisukoneistossa erona on erikokoinen ulosheittäjä, sulkuvarmistin ja raskaampi iskuvasaran jousi(kuin MP5:ssa), G3:n laukaisua voi muuten hiukan tuunata asentamalla MP5:den iskuvasaran jousen siihen.
In a world of compromise, some don´t.

WE CON THE WORLD

User avatar
Stoppari
vääp
vääp
Posts: 256
Joined: Sun Aug 27, 2006 18:31

Re: G3:n laukaisukoneisto?

Post by Stoppari »

Kiitos tiedosta.Pystyykö G3:n koneistoon laittaa noita ko. MP:n osia?, että siitä tulis vastaava?, ja onko niitä saatavilla?
Nikke Pärmi: "Tuoda, tuoda, kun kaikki toised olivad pessimisdejä, niin minä yksin olin onanisdi."

User avatar
G3
sotvm6
sotvm6
Posts: 400
Joined: Sat Apr 01, 2006 1:54
Location: Pirkanmaa, Pohjois-DDR
Contact:

Re: G3:n laukaisukoneisto?

Post by G3 »

Stoppari wrote:Kiitos tiedosta.Pystyykö G3:n koneistoon laittaa noita ko. MP:n osia?, että siitä tulis vastaava?, ja onko niitä saatavilla?
Kyllä pystyy ja on saatavilla mutta maksavat vain pirusti!
In a world of compromise, some don´t.

WE CON THE WORLD

Post Reply

Return to “Kiväärit”