Original Rambo first blood part 2
Re: Original Rambo first blood part 2
Silloin näitä ei saanut suomesta. Amerikassa hinta oli 110 tollaria,eli vähän halvempi.
Jumalavita kun on kynsiveitsellä kokoa
Miten tuollaisen terän kestävyys,tarviiko teroittaa jatkuvasti...sikäli kun ei ole vain seinällä?
Miten tuollaisen terän kestävyys,tarviiko teroittaa jatkuvasti...sikäli kun ei ole vain seinällä?
Hom... vasemmankäden pojaksi katsovat, jos tuollaista mettällä kantas.
Niin no onhan se tavallaan miehekäs...miesseurassa
Mettäpuukot sitten erikseensmokeball wrote:Hom... vasemmankäden pojaksi katsovat, jos tuollaista mettällä kantas.
Jep.
Itse en tällaista kovin kätevänä pidä, en taisteluvälineenä enkä metsäpuukkona. Kumpaankin tarkoitukseen valitsisin pienen ja yksinkertaisen puukon.
Tämmöiset ovat enempi Bemariluokkaa - eli pienen m....n jatkeita Toki tämä on vain minun mielipiteeni, jokaisella on oikeus omaansa
Tämmöiset ovat enempi Bemariluokkaa - eli pienen m....n jatkeita Toki tämä on vain minun mielipiteeni, jokaisella on oikeus omaansa
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
KomppaanHL/A wrote:Itse en tällaista kovin kätevänä pidä, en taisteluvälineenä enkä metsäpuukkona. Kumpaankin tarkoitukseen valitsisin pienen ja yksinkertaisen puukon.
Jep.
Mora tai Marttiini.
Eräskin tuttavani tilasi tuolta tämän: http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.a ... et&ID=1110
tuo ylempi. En viitsinyt sanoa mitään
tuo ylempi. En viitsinyt sanoa mitään
Jep.
Ei oo Ahti jänkää voittanutta, se sopii oikeasti käteen, sehän lienee pääasia(toki terävyyskin on plussaa).reka65 wrote:Mora tai Marttiini.
Jep.
Käyttöpuukkoina pari Marttiinia ja Anssi Ruusuvuoren käsin tehty uniikki tuohikahva. Tuollaisella isolla puukolla on kyllä olemassa vanhat perinteet, kirjallisuudessa mainitaan väkipuukko jokinlaisena sivuaseena.
-
- kers
6 tuumaa pitää olla että toppatakista läpi pistää, viilto hommat sitte erikseen. "Nykyajan jupit ei osaa viiltää, ne tökkii!"
Kyllä se sillä lähtee!
Joo, no isä-vainaan sotapuukossa onkin sitten reilusti terää. Veljekset Wuokila Tervolasta on tekijä ja malli pohojalaanen.