




No huh...smokeball wrote:Ammatti on ilmeisesti malliveistäjä.

Maksa sitten tästä riemusta...harmi kun en ole löytänyt tähän "klubiin" jäsenkirjaa.taifun wrote:en olisi itsekään uskonut että tuosta riemusta piti vielä jotain maksaakin.



No nyt on sitten kyse!!!http://www.pkymasehist.fi/phpBB2/viewto ... &start=315Väbä wrote:Minkä talon, onko Sirolan opistosta kyse? Eli Vanajan Linna. Täh?




Arvaan...ylempi tähdellä merkitty.M-39 wrote:Pari jäsenkorttia ja arvatkaa kumpa meidänkylältä
