Kybärä
- Ned Flanders
- kenr
Re: Kybärä
Tähti on tosi timmissa kunnossa. 39:ssä näyttää hihna olevan usein tuollainen ohut kankainen
36 ja 40:ssä on taas paksumpaa.
Kumma juttu, en ole aikaisemmin nähnyt 39:ssä tuollaista hihnaa. Itellä on ollut useitakin eikä yhtään tuolla hihnalla.Ned Flanders wrote:Tähti on tosi timmissa kunnossa. 39:ssä näyttää hihna olevan usein tuollainen ohut kankainen
Sama kaiku on askelten.
- Ned Flanders
- kenr
pjotr47 wrote:Kumma juttu, en ole aikaisemmin nähnyt 39:ssä tuollaista hihnaa. Itellä on ollut useitakin eikä yhtään tuolla hihnalla.Ned Flanders wrote:Tähti on tosi timmissa kunnossa. 39:ssä näyttää hihna olevan usein tuollainen ohut kankainen
39 on ainoa malli missä noihin olen törmännyt. Tuossa omasta jemmasta yksi. Äkkiä muistuisi pari vielä mieleen joissa olisi ollut.
Mistähän saisin tuolla sisuksella varustetun m 39:n ???????Ned Flanders wrote:pjotr47 wrote:Kumma juttu, en ole aikaisemmin nähnyt 39:ssä tuollaista hihnaa. Itellä on ollut useitakin eikä yhtään tuolla hihnalla.Ned Flanders wrote:Tähti on tosi timmissa kunnossa. 39:ssä näyttää hihna olevan usein tuollainen ohut kankainen
39 on ainoa malli missä noihin olen törmännyt. Tuossa omasta jemmasta yksi. Äkkiä muistuisi pari vielä mieleen joissa olisi ollut.
Sama kaiku on askelten.
- Ned Flanders
- kenr
Itse ostin K.O. potan tuo sisuksen takia.pjotr47 wrote:Mistähän saisin tuolla sisuksella varustetun m 39:n ???????Ned Flanders wrote:pjotr47 wrote:Kumma juttu, en ole aikaisemmin nähnyt 39:ssä tuollaista hihnaa. Itellä on ollut useitakin eikä yhtään tuolla hihnalla.Ned Flanders wrote:Tähti on tosi timmissa kunnossa. 39:ssä näyttää hihna olevan usein tuollainen ohut kankainen
Mitenhän nuo menevät?
1 Musta keinonahka/kumi kangas.
2 M36 tyylinen.
3 vaalea nahkainen.
Olisiko tuo yleisyys järjestys, 1:en ollessa yleisin. Näin ainankin viime aikoina myytävänä olleiden valossa.
- Ned Flanders
- kenr
Tätä olen kanssa kummastellut. M40 kypärää pitäisi olla miljoonia maailmalla ja onkin tosin sodan jälkeisenä.Masa wrote:No kiva että kuva ainakin kelpas, itse olen ollut vain pottia.net`n informaation varassa mistä tuon yleensä idetifioin kolmeysiksi. Mitä taas tulee kangashihnan leveyden kummasteluun olen itse ainakin tällä iällä oppinut etä mikään mikä rakkaasta itänaapuristamme tulee ei herätä enää kummastusta.
Kysyisin vielä tuon vehkeen yleisyydestä verraten luonnollisesti seuraajaansa m-40:een, en minä ainakaan tuohon malliin liian usein ole törmännyt.
Mutta suhteessa 39 niitä pitäisi olla tarjolla paaljon enempi.
- Tulenjohtomies
- kenr
- Location: Михайловская артиллерийская академия Санкт-Петербург
Täällä lisää...Masa wrote:olen ollut vain pottia.net`n informaation varassa mistä tuon yleensä idetifioin kolmeysiksi.
http://swat-team.fi/kyparat/?lang=fi
Varastosta löytynyttä
- Attachments
-
- mauserwin 016.jpg
- (144.61 KiB) Downloaded 3321 times
-
- mauserwin 015.jpg
- (176.97 KiB) Downloaded 3342 times
Si vis pacem, parabellum...
Järjestyksesi pätee varmasti Suomessa, mutta jotenkin minulla on tunne, että musta keinonahka on muualla maailmassa tosi harvinainen.Ned Flanders wrote:Itse ostin K.O. potan tuo sisuksen takia.pjotr47 wrote:Mistähän saisin tuolla sisuksella varustetun m 39:n ???????Ned Flanders wrote:pjotr47 wrote:Kumma juttu, en ole aikaisemmin nähnyt 39:ssä tuollaista hihnaa. Itellä on ollut useitakin eikä yhtään tuolla hihnalla.Ned Flanders wrote:Tähti on tosi timmissa kunnossa. 39:ssä näyttää hihna olevan usein tuollainen ohut kankainen
Mitenhän nuo menevät?
1 Musta keinonahka/kumi kangas.
2 M36 tyylinen.
3 vaalea nahkainen.
Olisiko tuo yleisyys järjestys, 1:en ollessa yleisin. Näin ainankin viime aikoina myytävänä olleiden valossa.
Sama kaiku on askelten.
Tiedätkö noiden lasien iästä mitään ja ovatko ne olleet naapurin käytössä? Kättötarkoitus?Spiess wrote:Varastosta löytynyttä
Sama kaiku on askelten.
Naapurilta ovat ainakin tulleet...ajolasit aurinkoiselle säälle??
Ehdotuksia?
Ehdotuksia?
Si vis pacem, parabellum...
Eikös jenkeillä bazookamiehillä ollut tollaset? Siperian keväthangilla voivat myös olla tarpeen.
- Ned Flanders
- kenr
Last edited by Ned Flanders on Thu Jan 29, 2009 14:10, edited 1 time in total.
Korvatulpat tuossa olisi tarpeen Ja tuo painonjakauma... käpy tiellä, niin lähettiin!
- Ned Flanders
- kenr
Hyvä keulia, kun takana on vielä tuollainen bomppers henkinen stopparismokeball wrote: Ja tuo painonjakauma...