Suomi KP:lle teline
Suomi KP:lle teline
Minkälainen teline olisi hyvä että saisi suomi kp:n siististi esim. kirjahyllyn päälle?
jossain kuvissa olen joskus näitä nähnyt. jos isäukolle antais lahjaksi pyssyn niin olisi hyvä jos sen saisi johonkin telineeseen. löytyskö keltään mallia/kuvaa tai ylimääräistä telinettä...?
ps. jospa tämä juttu on edes suurinpiirtein oikeassa osiossa..kai tämä jotain rakentamista on
jossain kuvissa olen joskus näitä nähnyt. jos isäukolle antais lahjaksi pyssyn niin olisi hyvä jos sen saisi johonkin telineeseen. löytyskö keltään mallia/kuvaa tai ylimääräistä telinettä...?
ps. jospa tämä juttu on edes suurinpiirtein oikeassa osiossa..kai tämä jotain rakentamista on
Re: Suomi KP:lle teline
Voisi sopia jokin luonnonkäyrä oksa tasaisella puujalustalla. Siihen sitten vaikka pakki ja kenttäpullo kaveriksi ja jotain käpyä ym koristeeksi. Meinaan siis pientä dioraamaa, jossa olis vähän muutakin rekvisiittaa esillä.
-
- res vänr
Jos muistan, voisin näpätä huomenna kuvan omasta simppelistä telineestä.
GOTT MIT UNS
Mä olen tehny yhden seinätelineen ja pari pöytämallia. Se pöytämalli oli ikäänkuin L jossa lipas tuli pöytäävasten oelvan osan päälle ja pystyosassa oli upotus johon meni vaippa. Foto olis kiva yllätys, mut ei tullu kuvattua.
"olisiko kuitenkin syytä ottaa taskuase mukaan"
-
- res vänr
Niin, tämähän on isäni tekemä. Lankku ehkä vähän turhankin jämäkkää, mutta kestääpähän ainakin.
Ja virallisella paikallaan:
Ja virallisella paikallaan:
GOTT MIT UNS
komiasti on suomikoopee viinakaapin päällä, Talvisota pullo paistaa
Pilkottaa myös vanha Saimaa aski, joten valmius m/Cajander reenactmenttiin on.
-
- res vänr
kiitos kuvista vaan. joo tuollainen ihan perusteline olisi ihan ok.High Power wrote: Pojathan on tarkkana!!!
harmi kun on mulla kovin vähänä nuo puutyövehkeet.jos jollain ylimäärä teline löytyy niin tarjota saa..
Eipä tuohon kovin ihmeitä työkaluja tarvita. Ostat valmista liimapuulevyä ja saahaat siitä tarvittavat kappaleet muotoon. Puukkoa ja hiekkapaperia viimeistelyyn ja sitten vähän petsilakkaa päälle. Ruuveilla ja liimalla kiinnitys. Pitäisi onnistua poropeukaloltakin.Törni wrote:kiitos kuvista vaan. joo tuollainen ihan perusteline olisi ihan ok.High Power wrote: Pojathan on tarkkana!!!
harmi kun on mulla kovin vähänä nuo puutyövehkeet.jos jollain ylimäärä teline löytyy niin tarjota saa..
- Pikku-Berliini
- sotvm2
Ja se Wanhan kansan ohje. Jos tehet poika puusta jotaki, niin tervaa se.
Yrjö Jylhä; Kaivo http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4 ... 717&a=6054
Mitä enemmän asioita tietää, sen enemmän tietää asioita, joita ei tiedä.
Ymmärrys yltää loistavasti joskus yhtäpitkälle, kuin sotavalo.
Mitä enemmän asioita tietää, sen enemmän tietää asioita, joita ei tiedä.
Ymmärrys yltää loistavasti joskus yhtäpitkälle, kuin sotavalo.