Uusi ajoneuvo panssarimuseolla.
Uusi ajoneuvo panssarimuseolla.
Terve.
Panssarimuseolla paljastetaan, eli esiin ajetaan 4.7. uusin tulokas.
Tämä panssaroitu ajoneuvo on nähnyt toimintaa toisessa maailmansodassa ja se on entisöity todella viimeisen päälle. Entisöintityössä on käytetty vain uusia käyttämättömiä osia suoraan tehtaan alkuperäisistä pakkauksista. Merkkiä en voi vielä paljastaa, mutta tämä on todella "jotain aivan muuta", niinkuin nelonen mainostaa. Painoluokka hieman alle 10 tonnin. (ei ole T-26, eikä Vickers, eikä Komsomolets... jne.)
Ps. jos joku on jo vilauksen nähnyt pressun raosta, niin pitäköön omana tietonaan, jookosta joo.
Panssarimuseolla paljastetaan, eli esiin ajetaan 4.7. uusin tulokas.
Tämä panssaroitu ajoneuvo on nähnyt toimintaa toisessa maailmansodassa ja se on entisöity todella viimeisen päälle. Entisöintityössä on käytetty vain uusia käyttämättömiä osia suoraan tehtaan alkuperäisistä pakkauksista. Merkkiä en voi vielä paljastaa, mutta tämä on todella "jotain aivan muuta", niinkuin nelonen mainostaa. Painoluokka hieman alle 10 tonnin. (ei ole T-26, eikä Vickers, eikä Komsomolets... jne.)
Ps. jos joku on jo vilauksen nähnyt pressun raosta, niin pitäköön omana tietonaan, jookosta joo.
MINÄ OLEN SYYTÖN, MINÄ HALUAN VAIN EHJIÄ TELAPYÖRIÄ!
Re: Uusi ajoneuvo panssarimuseolla.
Esileikillisten tietojen perusteella epäilen kyseessä olevan saksalaisen puolitelakuorma-auton.
- Sturmmann
- mars
Itsekkin kallistuisin jonkin Famon suuntaan, koska semmoinen museolla on. Mikäli siellä olisi jokin panzer, niin voisin ottaa remontistani vapaata ja lähteäkkin paikalle.
Ps. Onko Sturmia ajossa kesän aikana?
Ps. Onko Sturmia ajossa kesän aikana?
Ei oikeaan, ei vasempaan, vaan eteen eestä Suomenmaan.
ei ole Famo. Sekin olisi kyllä aika kova juttu.
Mutta kuten sanottu, tämä on jotain aivan muuta.
Mutta kuten sanottu, tämä on jotain aivan muuta.
Sturmi on huomenna paraatissa Parolannummella.
Kävin tsekkaamassa, mutten kerro
Kumarran lojaaliuttanne, arvon LV.
Se on tämä kihomiehen virka sitten joutava... Pankaahan kuvaa sitten heti jakeluun.
- Komendantti
- komendantti
Samat sanat, hyvä esittely sitten myös tännekin, kun tiedän hyvin jo näin etukäteen etten mitenkään tule itse pääsemään tuonne paikan päälle...smokeball wrote:Pankaahan kuvaa sitten heti jakeluun.
"Sotataidon huippu ei ole sadan voiton saavuttaminen sadassa taistelussa, vaan vihollisen kukistaminen ilman taistelua."
"Tunne itsesi ja tunne vihollinen, niin sadassakaan taistelussa et ole vaarassa."
– Sun Tzu
"Tunne itsesi ja tunne vihollinen, niin sadassakaan taistelussa et ole vaarassa."
– Sun Tzu
Kuvia tulee ensi tilassa. Ennen sunnuntaita en voi luvata, sillä oma työsarkani kestää Sunnuntai-iltaan asti ja sitten täytyy vielä pitää vaimo tyytyväisenä viikonlopun "hummailuni" jälkeen, jotta voin ensi vuonnakin olla mukana .
Jos joku foorumilaisista on paikalla ja ottaa kuvia, niin pistäkää vapaasti jakeluun topicin jatkoksi.
Jos joku foorumilaisista on paikalla ja ottaa kuvia, niin pistäkää vapaasti jakeluun topicin jatkoksi.
Nyt on tiistai... winkwink!
"olisiko kuitenkin syytä ottaa taskuase mukaan"
No mikäs laite siellä museolla paljastettiin? Perkeles,kun ei itse päässyt paikalle,kun tuo kesä-flensu iski jo toisen kerran p..r..kle ..sais jo loppua tuo,onneks en ole vielä lomalla
- Komendantti
- komendantti
...Eli tuo sitten lienee ameriikkalainen M3 Halftrack?
Mietin vain, että eikö muuten ennemminkin kannattaisi ennakkoon mainostaa tällaisia erikoisuuksia sen sijaan että ne pidetään tiukkaan salassa "erityisenä yllätyksenä"? Hyvällä ja innostavalla mainostuksella, lehtiartikkeleilla yms. tulevasta tapahtumasta ja siihen liittyvistä erikoisuuksista voisin uskoa sellaistenkin ihmisten lähtevän paljon paremmin liikkeelle, jotka eivät muuten vaivautuisi lähtemään paikan päälle asti katsomaan "millainen sika sieltä säkistä löytyykään"...
Mietin vain, että eikö muuten ennemminkin kannattaisi ennakkoon mainostaa tällaisia erikoisuuksia sen sijaan että ne pidetään tiukkaan salassa "erityisenä yllätyksenä"? Hyvällä ja innostavalla mainostuksella, lehtiartikkeleilla yms. tulevasta tapahtumasta ja siihen liittyvistä erikoisuuksista voisin uskoa sellaistenkin ihmisten lähtevän paljon paremmin liikkeelle, jotka eivät muuten vaivautuisi lähtemään paikan päälle asti katsomaan "millainen sika sieltä säkistä löytyykään"...
"Sotataidon huippu ei ole sadan voiton saavuttaminen sadassa taistelussa, vaan vihollisen kukistaminen ilman taistelua."
– Sun Tzu
– Sun Tzu