![Image](http://img89.imageshack.us/img89/2912/batterivara131.jpg)
![Image](http://img182.imageshack.us/img182/6863/batterivara093.jpg)
![Image](http://img242.imageshack.us/img242/8733/batterivara117z.jpg)
Tykki on täysin toimintakuntoinen. Orginaalit generaattorit ym vehkeet toimivat myös. Jos maksaa 3000 nok niin veivaavat generaattorit käyntiin ja silloin voi tykkiä ajaa
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Image](http://img182.imageshack.us/img182/6079/batterivara071.jpg)
Yksi seinämaalauksista.
![Image](http://img182.imageshack.us/img182/7837/batterivara039.jpg)
sniperi wrote:JO on komia piippu Norskien pyssyssä.![]()
Mutta eikös tuo ole pieni vielä kuitenkin noitten Yamato yms taistelulaivojen isojen putkien rinnalla eks ne ollut luokkaa 600mm.
Sanattomaksi tekee kun katsoo näitä rogerin kuvia tuskimpa Norjalaiset katuu kun jätti kuitenki nämät ehjäksi noin niinkuin matkailullisestikkin ja arvo ei kuin paranee vuosien kuluessa.roger67 wrote:sniperi wrote:JO on komia piippu Norskien pyssyssä.![]()
Mutta eikös tuo ole pieni vielä kuitenkin noitten Yamato yms taistelulaivojen isojen putkien rinnalla eks ne ollut luokkaa 600mm.
Noh ei nyt sentään.. Yamatossa taisi olla 460mm. Tää 380mm on samaa tyyppiä mitä oli Bischmarkissa sekä Tirpitzissä paitsi että laivojen torneissa on huomattavasti ahtaanpaa (kirjoitin viime syksynä tutustumisesta Gneisenaun trippeli 280mm torniin)