KP-31

Keskustelua konepistooleista ja niiden varusteista
LV
kenrmaj
kenrmaj

Re: KP-31

Post by LV »

Mikäs tukki tämä on? Tukissa on uusi hihnalenkki, ei vahviketappia eikä mitään valmistajaleimoja.
Attachments
v.JPG
(62.84 KiB) Downloaded 1231 times
o.JPG
(53.51 KiB) Downloaded 1281 times

M-39
kaartsotvm6
kaartsotvm6

Post by M-39 »

Mulla on yhdessä varikolta ostetussa levy piipun ja vaipan välillä ja samassa myös vaipan ja rungon välissä
Image

Wittmann
pskapt
pskapt

Post by Wittmann »

Lv näyttää ihan varikkotukilta
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland

Mikki
erikmest
erikmest

Post by Mikki »

M-39 wrote:Mulla on yhdessä varikolta ostetussa levy piipun ja vaipan välillä ja samassa myös vaipan ja rungon välissä

Eli siis tarkoitit nimenomaan piipun ja vaipan välissä?

Sellaista en ole vielä nähnytkään.

M31
alik
alik

Post by M31 »

Olipas oikein kiva ulkoilupäivä Suomen kanssa radalla, sai tuhottua kaikki kaapeista löytyneet supersurplus++++ patruunat ja menihän tuota tuoreempaakin tavaraa aikalailla ja kaikki radalla olleetkin halusi ja saivat tyypätä. Täytynee modata yksi ylimääräinen jyvä hieman sirommaksi 150m:n ammuntoja varten.

arska
kers
kers

Post by arska »

mun autoon törmäsi kerran yks mies...no jutusteltiin siinä..sovittiin kolari(puheet kääntyi sota juttuihin?).sanoi kantaneensa s-konepistoolia..kehui hieman painavaksi kun joutuivat hyppäämään sen kanssa laskuvarjolla.muuten kuulemma aivan verraton ase.

reka65
kenr, vr4
kenr, vr4

Post by reka65 »

arska wrote:mun autoon törmäsi kerran yks mies...no jutusteltiin siinä..sovittiin kolari(puheet kääntyi sota juttuihin?).sanoi kantaneensa s-konepistoolia..kehui hieman painavaksi kun joutuivat hyppäämään sen kanssa laskuvarjolla.muuten kuulemma aivan verraton ase.
Minä ajoin kerran autoletkassa risteyksen yli,edessä ajava nainen löi uuden mersunsa liinat kiinni ja pamautin peräkoukkuun,etupuskuri taittui eteen kuin thaimaalaisen jalat(irtosi 20 senttiä per kulma) ja akka käpitti korkokenkineen katsomaan tuliko vetokoukkuun vaurioita...kaipasin s-konepistoolia.
(flash backi 25 vuoden takaa:lol:)

Polarfuchs
sotvm1
sotvm1

Post by Polarfuchs »

Minä ajoin kerran autoletkassa risteyksen yli,edessä ajava nainen löi uuden mersunsa liinat kiinni ja pamautin peräkoukkuun,etupuskuri taittui eteen kuin thaimaalaisen jalat(irtosi 20 senttiä per kulma) ja akka käpitti korkokenkineen katsomaan tuliko vetokoukkuun vaurioita...kaipasin s-konepistoolia.
(flash backi 25 vuoden takaa:lol:)[/quote]

Ettei naikkonen vaan ollut peräisin siitä maasta mitä vastaan nämä Tikkakosken "ompelukoneet" saivat tulikasteensa. :-D
Där stridde en skara av trofasta män, till de yttersta skären trängda
bland holmar och klippor de kämpade än med räddningens vägar stängda.
(H.Berndtson, Hyllning till Pellingekåren)

H-D
kaarterikmest
kaarterikmest

Post by H-D »

Mikille tiedoksi shimmit löytyy molempiin ,ainakin omassa on,ollu ainakin saatavissa sodan jälkeen ,omaan laitoin viikko sitten piipun ja rungon välin 0,2 shimmin ,on messinkiä,on olemassa myös teräksestä,vaipan ja rungon väliin löytyy myös shimmit mullakin muutamia,kaikki varikko kamaa l.käytössä sillon kun aseetkin.
Image

Post Reply

Return to “Konepistoolit”