Suojeluskunnan punasia paikkalappuja
Suojeluskunnan punasia paikkalappuja
Ikävä kyllä ei ole toteltu ohjetta ja säilytetty kuivassa paikassa.
Saisikohan nuo vaikka silitysraudalla vielä suoristettua?
Saisikohan nuo vaikka silitysraudalla vielä suoristettua?
Re: Suojeluskunnan punasia paikkalappuja
Kivoja ovat. Onkohan siksi punasia kun taulut olivat niin punaruskeita, vai mikä lienee?
Si vis pacem, parabellum...
Tuossahan olisi ainesta pkymasehist.ry:lle teettää reproa myyntiin seuran hyväksi. Jos alkuperäinen firma on vielä pystyssä, niin parempi vain. FTR:llä taitaa olla vielä niitä alkuperäismallisia taulujakin.
Ei huono ajatus.. kun on taulujakin.
Tuollainen taulu on se ainoa ja oikea taulu perinnekivääriammuntaan
Noita tauluja kun saisi uustuotantona ja aidolla alkuperäisellä väreillä! ...sitte vaan todellinen perinnekisa käyntiin
Noita tauluja kun saisi uustuotantona ja aidolla alkuperäisellä väreillä! ...sitte vaan todellinen perinnekisa käyntiin
"Jospa ihmiset tietäisivät, kuinka terveellistä ampuminen on, rientäisivät he kilvan sitä harjoittelemaan".
P.E. Svinhufvud
P.E. Svinhufvud
Vilkaisepas myydään palstan ylintä pysyvää ilmoitusta.suoja wrote:Tuollainen taulu on se ainoa ja oikea taulu perinnekivääriammuntaan
smokeball wrote:Vilkaisepas myydään palstan ylintä pysyvää ilmoitusta.suoja wrote:Tuollainen taulu on se ainoa ja oikea taulu perinnekivääriammuntaan
Ei aivan samoja tauluja, mutta hyviä silti
Hyviä tauluja ja hintakin sopiva.smokeball wrote:Vilkaisepas myydään palstan ylintä pysyvää ilmoitusta.suoja wrote:Tuollainen taulu on se ainoa ja oikea taulu perinnekivääriammuntaan
Niin, on mulla tota uudenpaakin ostettuna juurikin "yläriviltä"
Ei mutta ihan tosissaan. Painokoneet pyörimään ja "aitoja" tauluja kilpailuihin! Itse olen saanut kaverilta nyhyaikaistetun version (musta/valkonen) ja kopioinut sitä kahdelle A3:lle. Siihen on kiva ampua.
Meinaan, se jos jokin olisi perinteiden vaalimista.
Ei mutta ihan tosissaan. Painokoneet pyörimään ja "aitoja" tauluja kilpailuihin! Itse olen saanut kaverilta nyhyaikaistetun version (musta/valkonen) ja kopioinut sitä kahdelle A3:lle. Siihen on kiva ampua.
Meinaan, se jos jokin olisi perinteiden vaalimista.
"Jospa ihmiset tietäisivät, kuinka terveellistä ampuminen on, rientäisivät he kilvan sitä harjoittelemaan".
P.E. Svinhufvud
P.E. Svinhufvud
Tässäpä perinnepiekkarille ...
http://www.huuto.net/kohteet/kerailyamp ... /121869598
http://www.huuto.net/kohteet/kerailyamp ... /121869598
6.D; primus inter pares.