Mistäs muualta kun Ebaysta saisi Venäläistä repro PU kiikaria ja jalkaa Mosiniin?
Tulisi ihan käyttöönkin, mutta pitäisi olla vain old school...
Mistä repro PU kiikaria jalkoineen?
Re: Mistä repro PU kiikaria jalkoineen?
Huuto.netissähän noita näkee vähän väliä.
NELJÄNTENÄTOISTA VIIDENTOISTA JÄLKEEN KOHDALLA JOHON JOENSUUN KAUPUNKI NÄKYY ODOTTAA ST CH KOKEESSA ENEMPIÄ OHJEITA ELLEI PIKAISTA PERUUTUSTA STOP
Parhaillaan ei näytä olevan huutiksessa yhtään. Ebayssa on aika mukavasti, lähinnä Ukrainasta on paras tarjonta. Nuo Tullit kun ei vain niin kiinnostaisi.
Saksanmaalta jos hommaisit, niin silloin alvia + tullia ei tarvitsisi maksaa. Tuossa eräs:
http://cgi.ebay.de/Zielfernrohr-MOSIN-P ... 0405499045
Heinosen Jormallahan noita ukrainalaisia PU:ita on viime aikoina ollut Huuto.netissä kaupan. Ei muuta kun soittoa kehiin.
Minä sitä olen etsiskellyt sodanaikaiseen PU-istukkaan ei-reproa "peukaloruuvia", tähän asti tuloksetta. Kylmän sodan vuosien neuvostotuotekin (kuva) menettelisi. Arvattavasti ruuveja ei juuri irtonaisena pyöri, joten pitäisi löytää istukka, josta tuon nappaisi. Tietäisi vaan, mistä kysellä.
http://cgi.ebay.de/Zielfernrohr-MOSIN-P ... 0405499045
Heinosen Jormallahan noita ukrainalaisia PU:ita on viime aikoina ollut Huuto.netissä kaupan. Ei muuta kun soittoa kehiin.
Minä sitä olen etsiskellyt sodanaikaiseen PU-istukkaan ei-reproa "peukaloruuvia", tähän asti tuloksetta. Kylmän sodan vuosien neuvostotuotekin (kuva) menettelisi. Arvattavasti ruuveja ei juuri irtonaisena pyöri, joten pitäisi löytää istukka, josta tuon nappaisi. Tietäisi vaan, mistä kysellä.
NELJÄNTENÄTOISTA VIIDENTOISTA JÄLKEEN KOHDALLA JOHON JOENSUUN KAUPUNKI NÄKYY ODOTTAA ST CH KOKEESSA ENEMPIÄ OHJEITA ELLEI PIKAISTA PERUUTUSTA STOP
No nyt näyttäisi siltä, että kiikari on löytynyt. Nyt sitten on hakusessa jalka.
Laatuaseessa näyttäs olevan tällainen edullisesti!
Jos tarkoitat kiikaria jalkoineen, niin hintaa on kuitenkin 295e. On kyllä melko kallis. Halvin, minkä olen havainnut myynnissä olleen, maksoi 210e.caporal wrote:Laatuaseessa näyttäs olevan tällainen edullisesti!
Maxim kk:n iskurin piikki samaisessa puulaakissa 100e.
No köyhät ne on kun valittaa.