Tämä menisi ainakin lähelle ilman kanniketta.
http://www.ostfront.com/Merchant2/merch ... -FG-ETools
Ei ollut sittenkään
Kenttälapiot
Re: Kenttälapiot
Kärki oli erilainen, mutta itsekkin kääntyisin tuon vennään maan suuntaan, mutta tuo S-logo kummittelee, olen sen varmasti jossain aiemminkin nähnyt, mutta missä !
Tuokin linkin lapio, oli siis venäläinen ja Tsekki oli tehnyt siihen sitten myöhemmin kannikkeen, varmaan tässäkin ?
- j o n i -
Tuokin linkin lapio, oli siis venäläinen ja Tsekki oli tehnyt siihen sitten myöhemmin kannikkeen, varmaan tässäkin ?
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Tuo Rekan toinen linkki osuisi kohdalle !
Samassa laatikossa oli noita tuon näköisiä kannikkeita, mielestäni tämä jonka ongin vaikutti vanhemmalta ? Pitäisi varmaan laittaa kaikki nuo myyntiin eurooppaan, kun hinnat näyttävät tuollaiselta !
- j o n i -
Samassa laatikossa oli noita tuon näköisiä kannikkeita, mielestäni tämä jonka ongin vaikutti vanhemmalta ? Pitäisi varmaan laittaa kaikki nuo myyntiin eurooppaan, kun hinnat näyttävät tuollaiselta !
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Kai täälläkin "apinaheilureiden" hinta pian kipuaa ylemmäs euroopan malliin joten odottele vain vähän aikaaRokka wrote:Tuo Rekan toinen linkki osuisi kohdalle !
- j o n i -