Että onko palstalla sellaisia asiantuntijoita että pystyy tunnistamaan lentokoneen mittarin ?
Olen sen aikanaan selvittänyt, mutta en enää muista muuta kuin ei ole jäljellä kuin yksi kone museossa... Joku meikäläisten rakentama...Ilmavoimien leimat, amerikkalainen mittari.
Kuvia ja lisää tietoa löytyy jos joku arvelee tietävänsä...
yv.lläkin tavoittaa.
Sellainen kysymys...
Re: Sellainen kysymys...
Onko se Brewster F2A eli suomalainen kopio Humu?
-
- sotvm1
Matti 1 wrote:Onko se Brewster F2A eli suomalainen kopio Humu?
En vaan muista, hukkasin sähköpostin jossa tieto oli.Ilmeisesti lopullisesti:-(
Laitahan kuvaa näkyviin niin auttais asiaa. Enempi noitten saksalaisten mittareiden kanssa pelannut, mutta eiköhän yhdelle amerikkalaisellekkin mittarille kone löydy...[img][IMG]http://i2.aijaa.com/b/00226/6342355.jpg[/img][/img]
Tossa oma Messerschmitt BF 109:n mittaritaulu...
Tossa oma Messerschmitt BF 109:n mittaritaulu...
Upea mittaritaulu
Mihin kohtaan tuonne tulevat aseiden ammuslaskurit? Minulla on MG151 ammuslaskuri joka ei paljon tilaa vie ja pienemmillekin aseille lienee ollut omansa.
Mihin kohtaan tuonne tulevat aseiden ammuslaskurit? Minulla on MG151 ammuslaskuri joka ei paljon tilaa vie ja pienemmillekin aseille lienee ollut omansa.
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
tohon yläosassa olevaan neliskanttiseen reikään tulee panoslaskurit, laitoihin kk:n ja keskelle tykin...
Vihdoinkin vapaa, sanoi venäläinen kun vangiksi jäi...
Jep juuri sinne ylös tulevat. Kuten näkyy minulta puuttuu kaikki laskurit, jos löytyy ylimääräisiä nurkista pyörimässä voin ostaa pois. Sijoituspaikka olisi jo tiedossa...
Omani ostin pari vuotta sitten eGun'ista eikä maksanut paljon. Tavoite olisi rakentaa oman MG151 ympärille toimiva elektroniikka mutta vaikealta tuntuu löytää kaikki hilputtimet.
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.