pippurisumute.
Re: pippurisumute.
Jotenkin olen tullut sellaiseen käitykseen, että jos kuljettelee mukanaan jotain vartavasten aseeksi tehty välinettä, voi olla aika heikoilla käräjillä, jos on joutunut sitä sitten käyttämään edes itsepuolustukseen. Eli tämän idean mukaan pitäisi olla jokin "improvisoitu" ase tai aseeksi käyvä tavallinen käyttöesine, jolla sitten puolustautuu.. Tiedä häntä..
Joskus luin jostain jenkkien aselehdestä, että itsepuolustuskäyttöön pitää mieluiten ostaa sellainen ase, jonka mallinimike on tyyppiä "defender" elikkäs "puolustaja", oikeus voi hyvinkin katsoa pahaksi, jos käytti itsevarjeluun asetta, jonka mallinimi oli "attacker" tms. Tässä oli kai ajatuksena tuo sama, että kaveri hautoo väkivaltaisia ajatuksia, kun sillä kerta on "hyökkäysase" messissä..
Joskus luin jostain jenkkien aselehdestä, että itsepuolustuskäyttöön pitää mieluiten ostaa sellainen ase, jonka mallinimike on tyyppiä "defender" elikkäs "puolustaja", oikeus voi hyvinkin katsoa pahaksi, jos käytti itsevarjeluun asetta, jonka mallinimi oli "attacker" tms. Tässä oli kai ajatuksena tuo sama, että kaveri hautoo väkivaltaisia ajatuksia, kun sillä kerta on "hyökkäysase" messissä..
Entisaikaan naisilla oli käsilaukku ja siellä täytteenä painosta päätellen puoli letkaa tiiliä. Sellaisella, kun mäjäyttää, niin tokenee - vaan ei sellaisia vissiin enää vuosikymmeniin ole ollut.
Tällainen Winsu on siinä tapauksessa varma valinta, peli-yli-kylien:Canet wrote: Joskus luin jostain jenkkien aselehdestä, että itsepuolustuskäyttöön pitää mieluiten ostaa sellainen ase, jonka mallinimike on tyyppiä "defender"
Hieno haulikko kaikessa yksinkertaisuudessaan.
Romumuurahainen
Muistan joskus kuulleeni tarinan naisesta jolle sattui raiskari roope kohdalle.Neitokainen oli kuulemma omannut normi naista astetta paremmat hermot ja tokaisut äijälle että tehdään tämä nyt sitten kunnolla polvistunut ukon eteen ja avannut ja laskenut housut kinttuun..ja kun ne oli nilkoissa pinkaissut karkuun minkä jaloistaan päässyt. Äijä ei tietenkään saanut kiinni kun housut nilkoissa on paha juosta...
No tarinat on tarinoita itse jos nainen olisin hommaisin kyllä jonkun sumuttimen tai muun sellaisen.
No tarinat on tarinoita itse jos nainen olisin hommaisin kyllä jonkun sumuttimen tai muun sellaisen.
Semmoinen 3 -paristoinen (ja jo paristoa pienempi) MagLite -taskulamppu on hätätilanteessa jo melekomoinen nuija. Eikä sen kanniskelua tarvinne selitellä, ainakaan pimeään aikaan.
Kyllä se vaan naisihminen tahtoo olla heikoilla, vaikka olisi jonkinlainen asekin, jos hyökkääjällä on edes jonkinlainen miehinen fysiikka. Poikkeukset tietysti vahvistavat säännön.
On se kyllä toisaalta outoa, ellei peräti väärin, ettei kunnon kansalainen saa millään tavalla valmistautua tarvittaessa puolustamaan itseään tai läheisiään.
Kyllä se vaan naisihminen tahtoo olla heikoilla, vaikka olisi jonkinlainen asekin, jos hyökkääjällä on edes jonkinlainen miehinen fysiikka. Poikkeukset tietysti vahvistavat säännön.
On se kyllä toisaalta outoa, ellei peräti väärin, ettei kunnon kansalainen saa millään tavalla valmistautua tarvittaessa puolustamaan itseään tai läheisiään.
Mites sellainen päällekarkaushälytin joka päästää pahan äänen? Saattaa hiippari
poistua tehokkaammin paikalta kuin naisen uhatessa pampulla. Ehkä...
Itse asiassa mulla lojuu jossain laatikon pohjalla tuollainen:
http://www.ubergizmo.com/2007/06/flares ... ety-device
Joutilaana on laite ollut. Täällä päin on ainakin vielä saanut liikkua niin miehet kuin
naisetkin rauhassa ilman mitään spesiaalivempaimia.
poistua tehokkaammin paikalta kuin naisen uhatessa pampulla. Ehkä...
Itse asiassa mulla lojuu jossain laatikon pohjalla tuollainen:
http://www.ubergizmo.com/2007/06/flares ... ety-device
Joutilaana on laite ollut. Täällä päin on ainakin vielä saanut liikkua niin miehet kuin
naisetkin rauhassa ilman mitään spesiaalivempaimia.
Romumuurahainen
-
- res vänr
Tuollainen Taser olisi varmaan aika pätevä. Sessekin ottaa vähän lukua:
http://www.youtube.com/watch?v=ZGUyMFPJRnU
http://www.youtube.com/watch?v=ZGUyMFPJRnU
GOTT MIT UNS
Entäs nuo sähköshokkiaseet, vai mitä lamauttimia ovatkaan. Ovatko suomessa laittomia, sillä en muista moisia missään myynnissä nähneeni?
Mahdollisesti liian vaarallisia kohteelle?
Kyllä ne ovat kiellettyjä ja jos olisivat lupavapaita niin sellaisia löytyisi varmaankin myös raiskauksen tai muuta väkivaltaa käyttävänkin taskusta tai kädestä.mikko2 wrote:Entäs nuo sähköshokkiaseet, vai mitä lamauttimia ovatkaan. Ovatko suomessa laittomia, sillä en muista moisia missään myynnissä nähneeni?
-
- sotvm3
Maahantuonti ja h-pito julkisella paikalla kielletty, kotonaan saa keräilytarkoituksiin omistaa vapaasti. Noita on viime aikoina tilattu mm. euroopasta sellaisia määriä että tullikin asiasta kiinnostui saatuaan tietää, mitä kamaa siellä liikkuu.
Tosiasia on kuitenkin edelleen, että jos kauppa ei ole tullin ns. watched-listalla eikä paketissa lue kissankokoisin kirjaimin, että se sisältää sähkötainnuttimia ja kaasuja, ne tulevat euroopan unionin sisäisessä postissa ovelle tai postin lähikonttoriin asti ilman kysymyksiä. Eli vastuu paketin sisällön laillisuudesta jää tilaajalle: sähkötainnuttimen tapauksessa kyse on maahantuonnista silloin kun se lähetetään tai tuodaan tänne maahan, mutta jos sen onnistuu millä tahansa keinolla tahallisesti tai tahattomasti kuljettamaan tullin ohi maahan omaan kotiinsa, se on sen jälkeen laillinen, kun sitä ei vie kodistaan pois.
Tosiasia on kuitenkin edelleen, että jos kauppa ei ole tullin ns. watched-listalla eikä paketissa lue kissankokoisin kirjaimin, että se sisältää sähkötainnuttimia ja kaasuja, ne tulevat euroopan unionin sisäisessä postissa ovelle tai postin lähikonttoriin asti ilman kysymyksiä. Eli vastuu paketin sisällön laillisuudesta jää tilaajalle: sähkötainnuttimen tapauksessa kyse on maahantuonnista silloin kun se lähetetään tai tuodaan tänne maahan, mutta jos sen onnistuu millä tahansa keinolla tahallisesti tai tahattomasti kuljettamaan tullin ohi maahan omaan kotiinsa, se on sen jälkeen laillinen, kun sitä ei vie kodistaan pois.
Lain ympärillä olevat kiemurat alkavat jo ihmetyttää tavallista suomalaista.Eipä silti kun eduskunnan väkikin käyttää juuri samanlaisia keinoja kehdaten silti liikkua suu hymyssä kansalaisten seassa.Tämä vain lakia sivuavaa osaa miettiessä,enhän voi tietää miten he toimivat tuonnin ja viennin suhteen...varmaankin samanlaisesti ja eri euro määrillä kuin kansaBushmaster wrote:Maahantuonti ja h-pito julkisella paikalla kielletty, kotonaan saa keräilytarkoituksiin omistaa vapaasti. Noita on viime aikoina tilattu mm. euroopasta sellaisia määriä että tullikin asiasta kiinnostui saatuaan tietää, mitä kamaa siellä liikkuu.
Olof wrote:Tällainen Winsu on siinä tapauksessa varma valinta, peli-yli-kylien:Canet wrote: Joskus luin jostain jenkkien aselehdestä, että itsepuolustuskäyttöön pitää mieluiten ostaa sellainen ase, jonka mallinimike on tyyppiä "defender"
Hieno haulikko kaikessa yksinkertaisuudessaan.
ostin tommosen 1300 rangerin tällä viikolla on muuten hauskapeli ampua käytiin afrikacorpsin kanssa tuhoaan parisataa kiekkoa
Vaimon toimiessa kirjanpitäjänä eräs asiakas myi pippurisumutteita jotka värjää ihon punaiseksi muttei sotke vaatteita ja sokaisee kymmeneksi minuutiksi. Antoi niitä tietenkin vaimolle joka on antanyt ystävilleen ja ainakaan meille ei ole tullut ilmoitusta että ne pitäisi luvittaa ja olen sanonut että jos koet tilanteen uhkaavaksi niin suoraa naamaan ja pyydä vielä hieromaan silmiä niin tehostuu. En tiedä minkä värinen mustasta tulee mutta kun yhtä kokeilin kädenselkään niin kirvelti niin saakelisti ja pesemällä ei lähde, tuskin rangaistus on kovinkaan suuri ja se on sen arvoinen että sakot voi maksaa vaikka samana päivänä. Mua, koiraa ja vaimoa on uhkailtu ja olen sanonut että kukaan mukanaolleista ei kävele edes kepeillä pitkään aikaan. Pohjalaista ei uhkailla.
muistan nuita olleen josaki myynnisäkin niissähän ei muistaakseni ollu mitään kielletyjä aineita niin oli ns lupavapaa.
ottaa mukaan purkin wurtin brake kliineriä lentää kauas ja kirvelee niin saatanasti muutaman kerran töissä vähän roiskahtanu naamaan ja ei kivalta tunnu.
ottaa mukaan purkin wurtin brake kliineriä lentää kauas ja kirvelee niin saatanasti muutaman kerran töissä vähän roiskahtanu naamaan ja ei kivalta tunnu.
Ei niitä ole enään näkynyt kuin pippurisumutetta ja piripää ei edes huomaa jos pruuttaat, kyllä sielä pitää olla aineet jotka salpaa hengityksen ja sokaisee+värjää pariksi viikoksi tunnistettavaan kuntoo ja mahdollistaa vielä tähtäämisen. Meilläpäin noita notkujia asuu ja Tony Halmehan kysyi ovatko VR:llä töissä ku aina rautatieaseman edessä ovat. Mä otin yhdeltä puukon pois ja heitin metsään ja oli kuulemma kallis, sehän anto sen mulle kun pyysin ja silloin se oli mun mille teen mitä haluan. Jos mun koira näyttää kuinka komeet hampaat sillä on ei kuulu asiaan ja emme mahdu samalle kävelytielle mutta viidakossahan ne onki tottunut kävelemään ja minä asfaltilla.