Nyt en osannut kirjoittaa ehkä oikealle palstalle, mutta tein valinnan sen johdosta, kun luulen suurimman osan lukevan tätä, ylläpito voinee siirtää tämän esim. tuonne patruunat alle, jos näkevät sen tarpeelliseksi !
Niin siis, kuinka moni käyttää esim. Quickload ohjelmaa latausten arvioimiseen ja valintaan ?
Itselläni on käytössä QL v2.9 ja ihan kohtuudella olen sillä omasta mielestäni paukkuja pyöritellyt eri ruudeista ! Nyt kuitenkin tuli ongelma, kun tuo on jo jonkin verran vanha ohjelma, muistaakseni rakennettu 1999 eikä se tunne esim. 6,5x47 Lapua patruunaa. Ilmeisesti uusimmasta versiosta 3.6 se taitaa löytyä ? Onko käsitystä ?
- j o n i -
Quickload
Re: Quickload
Minulla 3.4 ja siitä se ainakin jo löytyy.
Re: Quickload
Anteeksi, jos on OT, mutta aiheesees liittyy kuitenkin erään kauppiaan sivuilta löytyvä teksti (kukaanhan ei lataa softaa laittomasti):
QL-ohjelmiston päivittäminen
Jos sinulla on vanha QL-ohjelmisto, voit päivittää sen uuteen versioon seuraavasti:
1.
Lähetä alkuperäinen CD tai disketti sekä tarkat yhteystietosi ja palautusosoite valmistajalle:
Ing. Hartmut Broemel
Neubrecker Weg 15
D-64832 Babenhausen
Germany
2.
Paluupostissa saat päivitetyn CD:n sekä n. 25e laskun, jolla katetaan lähetyskulut
QL-ohjelmiston päivittäminen
Jos sinulla on vanha QL-ohjelmisto, voit päivittää sen uuteen versioon seuraavasti:
1.
Lähetä alkuperäinen CD tai disketti sekä tarkat yhteystietosi ja palautusosoite valmistajalle:
Ing. Hartmut Broemel
Neubrecker Weg 15
D-64832 Babenhausen
Germany
2.
Paluupostissa saat päivitetyn CD:n sekä n. 25e laskun, jolla katetaan lähetyskulut