vaikka lahjaksi
Hieno pakki
-
High Power
- res vänr

Re: Hieno pakki
Siinä voi katsoa samalla kellosta aikaa, nopeastiko astia tyhjenee kun lapioi rokkaa. 
GOTT MIT UNS
Vihdoinkin vapaa, sanoi venäläinen kun vangiksi jäi...
Eikös tuo ole vähän iso ollakseen Helmi, pöllö meinaanRobert Ley wrote:tuohan on helmi
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
kaikkeen sitä kelloja ympätäänkin - ja mikä, ettei - hyvän näkönen kapine. 
tietyst jos on pakki, ni pitää olla lautanenki, tossa tommonen alumiinilautanen johon on katettu maittavia satiaisia 

- Komendantti
- komendantti

...Siinä onkin omaperäinen "itsenäisyyspäivän menyy".Savu wrote:tietyst jos on pakki, ni pitää olla lautanenki, tossa tommonen alumiinilautanen johon on katettu maittavia satiaisia
http://img215.imagevenue.com/loc57/th_2 ... 2_57lo.JPG
Isompi kuva ei tunnu aukeavan, eli hiukan jää arvattavaksi nuo merkit.
Keskimmäinen = URR?
...ja onko tuo oikeanpuolimmainen Päällystö- / Maanpuolustusopisto?
"Sotataidon huippu ei ole sadan voiton saavuttaminen sadassa taistelussa, vaan vihollisen kukistaminen ilman taistelua."
"Tunne itsesi ja tunne vihollinen, niin sadassakaan taistelussa et ole vaarassa."
– Sun Tzu
"Tunne itsesi ja tunne vihollinen, niin sadassakaan taistelussa et ole vaarassa."
– Sun Tzu
kyl se aukee ku parit kerrat kokeilet, se ekaks pyrkii mainostaa, mut kyl se siit aukee 
- Komendantti
- komendantti

No nyt aukesi, ja olihan ne niitä mitä ajattelin...Savu wrote:kyl se aukee ku parit kerrat kokeilet, se ekaks pyrkii mainostaa, mut kyl se siit aukee
"Sotataidon huippu ei ole sadan voiton saavuttaminen sadassa taistelussa, vaan vihollisen kukistaminen ilman taistelua."
– Sun Tzu
– Sun Tzu
kehtaiskohan sitä ny tosta lautaselta syödä itsenäisyyspäivänä ne kylmäsavuporot (en unoha pihlajanmarjahyytelöö) ja sit siit ajastettavasta rokkapakista juomat kiireenvilkkaast 
Eihän toi Savu oo haarukka selvä hiilihanko ? Hiillostaja palkinto 
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."