Parabellumini on tarkka peli ja sillä olisi kiva osallistua palvelusaseammuntoihin. Ase (9mm) itsessään täyttää sääntöjen vaatimukset, mutta lippaan patruunakapasiteetin tulisi olla vähintään yhdeksän patruunaa. Lipasta ei saa modata itse vaan sen on oltava alkuperäinen tai tarvikelipas. Olen varmistanut sääntötulkinnat ResUL:sta.
Kysymys kuuluukin, onko kellään mitään havaintoja yli 8 patruunan Parabellumin lippaista? Tarvikelippaatkin sopisi hyvin. Olen yrittänyt ilman tuloksia googlettaa. Vastaukseksi ei tarvitse sanoa, osta rumpulipas. Se olisi sallittu, mutta alkuperäiset on turhan kalliita mulle. Repro-rumpuja en ole nähnyt.
Parabellumin yli 8 ptr lippaat
- Wunderwaffen
- erikmest
Parabellumin yli 8 ptr lippaat
äly * voima = vakio
Re: Parabellumin yli 8 ptr lippaat
Jossain teksteissä olen nähnyt mainittavan Pb7.65 lipasta kymmenelle patruunalle. Yhtään sellaista lipasta en ole käsiini saanut.
Rumpulipas ja tykistöbellumi....siinä kuolettava kilpailija palvelusasekisoihin...
Ainoa vika on törkee hinta.
- Wunderwaffen
- erikmest
Perää/olkatukea ei saa käyttää, mutta pitkä tähtäinväli on aina plussaa. Tarkkuuden takia Paraan kisoihin mielin. Toinen vaihtoehto olisi opetella ampumaan.sniperi wrote:Rumpulipas ja tykistöbellumi....siinä kuolettava kilpailija palvelusasekisoihin...
Vaan eiköhän se ole niin, että ampujan tasosta riippumatta tarkalla Paralla tekee parempaa tulosta kuin keikkapiipulla. Tosin hyvä ampuja ampuu sillä keikkapiipulla paremmin kuin keskinkertainen ampuja sillä Paralla. Jokin aika sitten tuli radalla seurattua kun osaava kaveri ampui tavallisella Zetorilla niin kovaa kasaa, että itse en pääse siihen varmaan millään pistoolilla (en edes Paralla)
äly * voima = vakio