Kaksitasoinen ollut alkujaan, renkaat/ponttoonit myöskin poissa. siipiin on maalattu Suomen ilmavoimien hakaristit mutten löytänyt mitään vastaavaa käytössä ollutta mallia.
Tarkoitus olisi naplata kone vielä lentokuntoon






Höpö höpö, hieman lapsenuskoa ja keijupölyä niin kantopinta-alaltaan pienemmatkin asiat lentävät.Canet wrote: Koneen mittasuhteet eivät vaikuta lentokelpoiselta. Olisiko leikkikalu?



smokeball wrote:Oikein onnistunut, hienoa!