Ps. ei ole "militaristinen" kone. mutta muuten mielenkiintoinen laite.
Mikähän lentolaite on kyseessä?
-
Juha Tompuri
- jvmaj

- Posts: 1834
- Joined: Mon May 01, 2006 22:28
- Location: Koljonvirta
Re: Mikähän lentolaite on kyseessä?
"Älyä kyll' ei Dufvalla lie liiaksi ollutkaan,
pää huono oli, arveltiin"
pää huono oli, arveltiin"
-
Väbä
Re: Mikähän lentolaite on kyseessä?
Juhalle 10+ pistettä.
http://www.apu.fi/reportaasi/article138175-1.html
http://www.apu.fi/reportaasi/article138175-1.html