Klassikko AK47

Keskustelua kivääreistä ja varusteista - myös pienoiskivääreistä
Post Reply
Haudankaivaja

Re: Klassikko AK47

Post by Haudankaivaja »

Aijai... kun tuosta jyrsitystä umpiraudasta tulee jotenkin niin "varma olo". Heh, vaikka eihän sitä peltirunkoistakaan kait ampumalla rikki saa. Tuo AK:n alkuperäinen sileäkylkinen lipas ei ollut kuitenkaan vielä se paras lipasvaihtoehto johtuen siitä, että lippaan sisälle joutunut hiekanjyvä takerteli patruunoiden syöttöä sileistä lippaan seinistä johtuen. Seuraavana versiona tullut seinistään uritettu 30-patruunan peltilipas taitaa kuitenkin olla AK:n lippaista se kaikkein paras. Lakattu rautahylsy kulkee näitten lippaan sivuilla olevien "harjanteiden" päällä yhtä varmasti kuin juna kiskoilla.

User avatar
reka65
kenr, vr4
kenr, vr4
Posts: 2457
Joined: Sat Sep 16, 2006 7:32

Re: Klassikko AK47

Post by reka65 »

On se hyvän näköinen venäläisillä puilla.Jessus sentään!

l.o.s.t
pionalik
pionalik
Posts: 184
Joined: Mon Oct 08, 2007 22:52
Location: Sawo

Re: Klassikko AK47

Post by l.o.s.t »

on kyllä anskalla niin komee peli että tollanen pitäs kyllä saaha kaappiin...

User avatar
76253r
sotvm1
sotvm1
Posts: 713
Joined: Fri Jul 13, 2007 17:28
Location: P-P

Re: Klassikko AK47

Post by 76253r »

Onko tuo FEG puolari? Onko kaupan?
Jep.

l.o.s.t
pionalik
pionalik
Posts: 184
Joined: Mon Oct 08, 2007 22:52
Location: Sawo

Re: Klassikko AK47

Post by l.o.s.t »

:pray: oon niin kade kun mies voi vaan olla :pray: keksikee nyt ees jottain pahoo tuosta ett helepottas vähän...

User avatar
76253r
sotvm1
sotvm1
Posts: 713
Joined: Fri Jul 13, 2007 17:28
Location: P-P

Re: Klassikko AK47

Post by 76253r »

Juu, ajattelin vain kun oli semmoinen tieto että noita on joskus tuotu suomeen puolareina. Komea peli :pray:
Jep.

Post Reply

Return to “Kiväärit”