M/31 PSV
Re: M/31 PSV
Jollei muisti mahdottomasti pätki niin eikö Vammalan huutokaupoissa joskus parikymmentä vuotta sitten ollut ase tai pari, tai vaippoja?
Uustuotantovaippoja ainakin liikkui takavuosina messuilla joten ostajan kannattaa olla tarkkana.
Uustuotantovaippoja ainakin liikkui takavuosina messuilla joten ostajan kannattaa olla tarkkana.
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
Tästä oli hieman keskustelua tuolla huuto.net topicissa, mutta laitan tännekkin linkin jonka sinne kirjasin, siellä on muutama sana edesmenneen PT Kekkosen kertomana Suomi KP:sta jossa myös löytyy noiden Tankki-KP ja Korsu-KP tarina!
Kuten tuolla sanottuja taisivat olla aika yksiöitä kaikki ?
Kuten tuolla sanottuja taisivat olla aika yksiöitä kaikki ?
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Juu vammalassa myyttiin ainakin yksi vaippa ja kovaan hintaan Haminan seudulle ja ainakin yksi kauppias teetti uustuotantona vaipan
Vielä kun kyseessä on enemmin ja vähemmin "yksilö" on varmasti vaikea sanoa onko kysessä oikea vai huijaus...
Eihän se sinun vika ole no ei...
...jos en tuntisi myyjää, en kyllä ostaisi mitään tuon hintaluokan ja harvinaisuusasteen tavaraa huuto.netin kautta. Täytyisi hieman tietää myyjästä, hänen kanavistaan ja mahdollisista kontakteista ! ja kun tiedetään että noita vaippoja on tehty uustuotantona, on aidoksi todistaminen melko hankalaa...
...jos en tuntisi myyjää, en kyllä ostaisi mitään tuon hintaluokan ja harvinaisuusasteen tavaraa huuto.netin kautta. Täytyisi hieman tietää myyjästä, hänen kanavistaan ja mahdollisista kontakteista ! ja kun tiedetään että noita vaippoja on tehty uustuotantona, on aidoksi todistaminen melko hankalaa...
Käsittääkseni Vammalassa myyty vaippa ei ollut alkuperäinen vaan se myytiin yksitysen lukuun. Tietääkseni ainakin Järvenpäässä tehtiin sarjaM-39 wrote:Juu vammalassa myyttiin ainakin yksi vaippa ja kovaan hintaan Haminan seudulle ja ainakin yksi kauppias teetti uustuotantona vaipan
kopioita ja jollen aivan väärin ole ymmärtänyt myös Sotamuseo on teettänyt Kuopion Varikolla sarjan joka ei kuitenkaan ole aivan alkuperäsen mukainen.
Sama kaiku on askelten.
- greendevil
- sotvm1
oikein menee Sotamuseolle teetettiin Kuopiossa "muutama" ja yksi näistä myytiin myös Hämeenlinnan asehuutokaupassa viimeisenä kohteena taannoin (aikaa 3-4 v ?)